Auto prawdopodobnie posiada platformę Mercedesa GLS. Wyjątkowo jak na SUV-a zdecydowano się tutaj na wysoko zawieszoną bryłę czterodrzwiowego sedana zamiast tradycyjnego hatchbacka. Z przodu w oczy rzuca się duży grill. Po bokach widać ciekawy design potrójnych reflektorów. W środku przepychu dodaje obicie z białej skóry przeplatane z brązowo-złotymi wykończeniami.
Napęd jest całkowicie elektryczny. Za napęd na cztery koła odpowiadają cztery osobne silniki. Razem dysponują mocą 750 KM. Bateria o pojemności 80 kWh ma płaski kształt i pozwala przejechać niecałe 350 kilometrów. Samochód będzie mógł rozpędzić się do maksymalnie 250 km/godz.

Szybkie ładowanie prądem stałym (maksymalnie 350 kW) sprawi, że energię na dystans 100 km doładujemy w 5 minut. Ładowanie indukcyjne także będzie możliwe.
Tekst: Marcin Zabolski
Tagi: Maybach, samochody elektryczne
