Mansory Centuria: pierwszy Bugatti Chiron po tuningu

Firma Mansory nigdy nie zawodzi w kwestii projektów tuningowych, choć dla wielu są one nieco… przesadzone. Tym razem na Geneva Motor Show popularna marka zaprezentowała pierwszego na świecie stuningowanego Bugatti Chirona.

Począwszy od frontu, Chiron otrzymał od Mansory całkowicie nowy zderzak i błotniki wykończone włóknem węglowym. Przednie wloty powietrza również doczekały się karbonu, który zastąpił nieco bardziej elegancki chrom. Wloty powietrza wydają się być szersze, a przednia maska jest zaprojektowana całkowicie od nowa. Otrzymała podwójną „zmarszczkę” i wlot powietrza tuż pod przednią szybą.

Bok samochodu również został odświeżony. Mansory Centuria Bugatti Chiron otrzymał dużo większe wloty powietrza nad kołami, przez co straciła się charakterystyczna linia nadwozia w kształcie litery „C”.

Na dachu znajdziemy kolejny wlot powietrza oraz większy tylni spojler, którego nie da się nie zauważyć. Mansory zadbało również o nową pokrywę silnika oraz tylni zderzak, który został przeprojektowany z nowym dyfuzorem oraz końcówkami wydechu.

Mansory Centuria: pierwszy Bugatti Chiron po tuningu

Począwszy od frontu, Chiron otrzymał od Mansory całkowicie nowy zderzak i błotniki wykończone włóknem węglowym. Przednie wloty powietrza również doczekały się karbonu, który zastąpił nieco bardziej elegancki chrom. Wloty powietrza wydają się być szersze, a przednia maska jest zaprojektowana całkowicie od nowa. Otrzymała podwójną „zmarszczkę” i wlot powietrza tuż pod przednią szybą.

Bok samochodu również został odświeżony. Mansory Centuria Bugatti Chiron otrzymał dużo większe wloty powietrza nad kołami, przez co straciła się charakterystyczna linia nadwozia w kształcie litery „C”.

Na dachu znajdziemy kolejny wlot powietrza oraz większy tylni spojler, którego nie da się nie zauważyć. Mansory zadbało również o nową pokrywę silnika oraz tylni zderzak, który został przeprojektowany z nowym dyfuzorem oraz końcówkami wydechu.

Nowe są także felgi – Mansory postarało się o własnoręcznie stworzone obręcze z dodatkami karbonu. Rozmiar nie zmienił się względem oryginalnego Chirona – z przodu znajdziemy koła o wielkości 285/35 R 20 a z tyłu 355/30 R 21. Na felgach znajdziemy opony Michelin Pilot Sport Cup 2 – francuski producent do dziś pozostaje jedynym, który zaopatrza Bugatti w ogumienie.

 

Przeczytaj również