Począwszy od frontu, Chiron otrzymał od Mansory całkowicie nowy zderzak i błotniki wykończone włóknem węglowym. Przednie wloty powietrza również doczekały się karbonu, który zastąpił nieco bardziej elegancki chrom. Wloty powietrza wydają się być szersze, a przednia maska jest zaprojektowana całkowicie od nowa. Otrzymała podwójną „zmarszczkę” i wlot powietrza tuż pod przednią szybą.
Bok samochodu również został odświeżony. Mansory Centuria Bugatti Chiron otrzymał dużo większe wloty powietrza nad kołami, przez co straciła się charakterystyczna linia nadwozia w kształcie litery „C”.
Na dachu znajdziemy kolejny wlot powietrza oraz większy tylni spojler, którego nie da się nie zauważyć. Mansory zadbało również o nową pokrywę silnika oraz tylni zderzak, który został przeprojektowany z nowym dyfuzorem oraz końcówkami wydechu.
Nowe są także felgi – Mansory postarało się o własnoręcznie stworzone obręcze z dodatkami karbonu. Rozmiar nie zmienił się względem oryginalnego Chirona – z przodu znajdziemy koła o wielkości 285/35 R 20 a z tyłu 355/30 R 21. Na felgach znajdziemy opony Michelin Pilot Sport Cup 2 – francuski producent do dziś pozostaje jedynym, który zaopatrza Bugatti w ogumienie.