Przypomnijmy, że główna rywalizacja odbędzie się w dniach 21-22 sierpnia, ale harmonogram imprezy rozpoczyna się ponad tydzień wcześniej. Od 13 sierpnia będzie trwał odbiór administracyjny oraz badania kontrolne pojazdów.
Pierwsze jazdy odbędą się już 15 sierpnia. Do harmonogramu zdecydowano się przywrócić dzień testowy. Zespoły będą miały do dyspozycji dwie sesje. Pierwsza będzie trwała trzy godziny, druga pięć.
Pierwszy trening głównego weekendu wyścigowego zaplanowano na 18 sierpnia. Kierowcy będą mieli do dyspozycji trzygodzinną sesję. Na 19:00 zaplanowano pierwsze kwalifikacje, a na 22:00 dwugodzinny trening.
Czwartek rozpocznie kolejny trzy godzinny trening, po którym najlepsi powalczą w sesji Hyperpole, by ustalić kolejność startu. 30 minut po zakończeniu sesji przewidziano jeszcze jeden, dwugodzinny trening.
W sobotę rano zespoły będą miały ostatnią szansę na dokonanie zmian i do ich dyspozycji będzie 15-minutowa sesja rozgrzewkowa. Na 16:00 zaplanowano start 24-godzinnej rywalizacji.
W trakcie weekendu odbędą się również dwa wyścigi Road to Le Mans dla aut klas LMP3 i GT3, rywalizacja Porsche Sprint Challenge, dwa wyścigi Endurance Racing Legends oraz pięciogodzinna impreza Fun Cup przeznaczona dla amatorów.