Ten artykuł powstał w ramach płatnej współpracy z PKN ORLEN.
PKN ORLEN zostaje w F1
Po latach współpracy z ekipą Saubera PKN ORLEN zdecydował się zmienić zespół, który będzie sponsorował. W tym sezonie logotypy Polskiego Koncernu Naftowego zobaczymy na autach Scuderii AlphaTauri.
Prezentacji nowego samochodu dokonano w The Appel Room w Lincoln Centre. Osobistości ze świata mody i motorsportu mogły zobaczyć nowy samochód oraz kolekcję ubrań AlphaTauri. Zespół jako bazowe utrzymał zeszłoroczne malowanie. Czerwone akcenty, które pojawił się na tylnym skrzydle, halo, lusterkach i bocznych sekcjach auta są związane z PKN ORLEN.
Mówili na prezentacji
– Jak wiemy, Formuła 1 odnotowała ogromny wzrost popularności dzięki serwisowi Netflix i mediom społecznościowym w ciągu ostatnich kilku lat. Niezwykle ważne jest, abyśmy nadal rozwijali się na tym rynku. Dlatego cieszę się, że mogliśmy w Nowym Jorku zaprezentować nasze barwy na 2023 rok. Jesteśmy wdzięczni amerykańskiej publiczności. Mam podobne zdanie, w kwestii tego, że AlphaTauri zaprezentowała tutaj nową kolekcję ubrań. W tym roku pierwszy raz będziemy sprzedawać je w Ameryce – komentował Franz Tost, szef zespołu.
– Świetnie się bawiłem w tym tygodniu w Nowym Jorku. Wspaniale było wziąć udział w tym wydarzeniu. To świetne zarówno dla kolekcji mody, jak i dla naszych nowych barw na 2023 rok. Klasyczne kolory Scuderii AlphaTauri wyglądają świetnie obok nowych ubrań. Nie mogę się doczekać, by wypróbować oba w tym sezonie – podsumował Yuki Tsunoda.
– Uwielbiam uczestniczyć w moim pierwszym wydarzeniu jako kierowca Scuderia AlphaTauri. Możliwość reprezentowania marki podczas Tygodnia Mody w Nowym Jorku była dla mnie wyjątkowa. Naprawdę pokazała mi, czym jest marka. Malowanie wygląda świetnie i widać, jak zainspirowała je elegancka kolekcja ubrań. Nie mogę się doczekać, by zobaczyć auto na torze – dodał Nyck de Vries.