Przez blisko 50 lat istnienia rajdowych mistrzostw świata Michelin wygrał 347 rajdów. Dokonało tego 58 różnych kierowców i 63 pilotów w 29 krajach. Ostatnim triumfem było zwycięstwo Sebastiena Ogiera i Juliena Ingrassi w Rally Monza w miniony weekend. Pierwszymi triumfatorami są Jean-Claude Andruet i Biche. W Alpinie Renault A110 wygrali również pierwszy oes dla Michelina podczas Rajdu Monte Carlo 1973.
Czytaj też: Ogier i Ingrassia mistrzami świata. Hyundai najlepszym producentem
Francuska marka wywalczyła również 30 mistrzowskich tytułów w klasyfikacji producentów z jedenastoma różnymi markami. Wśród zawodników triumfowało dwunastu różnych kierowców, którzy wywalczyli łącznie 28 tytułów. Na podium zawodnicy korzystający z Michelinów stawali 1037 razy i wygrali prawie 8000 odcinków specjalnych. Rekordy te jak na razie są nie do osiągnięcia przez innych.
Co więcej Michelin osiągnął swoje wyniki w wyjątkowym spektrum warunków. Poczynając od ekstremalnych upałów i kamienistych nawierzchni, przechodząc przez ulewne deszcze i błoto, suchy i śliski asfalt, betonowe nawierzchnie po siarczyste zimno i zimowe warunki. Marka odnosiła triumfy na pięciu kontynentach.
To wszystko nie byłoby możliwe dzięki wyjątkowemu laboratorium i inkubatorowi pomysłów, jakimi stały się mistrzostwa. Michelin dzięki startom mógł wprowadzić wiele technologii do opon używanych przez codziennych kierowców. Już w 1973 roku marka wprowadziła innowacyjną wówczas technologię radialną, która dziś jest normą w oponach drogowych. Obecny model Pilot Sport czy Pilot Alpin bazuje na doświadczeniach zdobytych m.in. na trasach WRC.