Kiedy ujrzymy nowe auta F1? Daty prezentacji w większości znane

Kiedy ujrzymy nowe auta F1? Daty prezentacji w większości znane

Podaj dalej

Sezon F1 zbliża się wielkimi krokami, ale zanim ruszy rywalizacja na torach czekają nas prezentacje ekip. W tym roku będą one niezwykłe ważne dla polskich kibiców ponieważ pierwszy raz w historii ekipa F1 pokaże się w kraju nad Wisłą.

Zmiany w kalendarzu i przesuniecie zimowych testów na marzec sprawiły, że w tym roku prezentacje są bardzo rozciągnięte. Pierwszą będziemy mieli już w poniedziałek, a ostatnie w połowie marca.

Co zobaczymy w lutym?

McLaren, który jako jedyny w stawce zmieni dostawcę silników, ma za sobą pracowita zimę. Mimo to ekipa jako pierwsza pokaże swoje działo światu. Model MCL35M wyposażony w silnik Mercedesa zostanie pokazany już w poniedziałek w McLaren Technology Center w Woking.

Cztery dni później swoją prezentację zaplanowała ekipa AlphaTauri. Pierwsze jazdy podczas dnia filmowego zaplanowano w dniach 23-25 lutego na torze w Imoli. W lutym zaprezentować ma się również ekipa Alpine, która zastąpi Renault. Francuzi nie podali jednak jeszcze dokładnej daty prezentacji.

Amalgam-Ferrari-SF1000

Ważna prezentacja dla polskich kibiców

22 luty zapisze się na kartach motorsportowej historii w Polsce. Na ten dzień zaplanowano prezentację ekipy Alfa Romeo Racing ORLEN. Pierwszy raz w historii zespół Formuły 1 zostanie pokazany w kraju nad Wisłą. Wydarzenie zaplanowano w Warszawie.

Kto pokaże się w marcu?

Marcowe prezentacje rozpoczną mistrzowie świata. Zespół Mercedesa drugiego marca jednocześnie wykorzysta dzień filmowy na torze Silverstone. Trzy dni później swoją broń pokaże ekipa Williamsa. Będzie to pierwsze tego typu wydarzenie dla nowego właściciela ekipy: Dorilton Capital.

Ferrari zaplanowało dwie imprezy. 26 lutego zostanie zaprezentowany zespół, a dziesiątego marca świat ujrzy model SF21. W marcu zobaczymy także ekipę Aston Martina.

Terminów prezentacji nie ujawnił jeszcze ekipy Red Bull Racing i Haas.

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News