Ecumaster Super S Cup znowu dało wyścigowy pokaz

Ecumaster Super S Cup znowu dało wyścigowy pokaz

Ecumaster Super S Cup Tor Poznań

Podaj dalej

Sobotnie przedpołudnie na Torze Poznań stało pod znakiem drugiego wyścigu Ecumaster Super S Cup, w którym było równie, jak nie bardziej ciekawie niż wczoraj.

Walka na ułamki sekund

W 25-minutowej rywalizacji na brakowało pojedynków zderzak w zderzak, a wyniki pokazują, że walka trwała do ostatnich metrów batalii. Ostatecznie z triumfu cieszył się Adam Dębicki, który zdołał oderwać się od reszty rywali i na mecie miał prawie cztery sekundy zapasu.

Za nim o pozostałe miejsca na podium zaciekle walczyło czterech kierowców. Linię mety jako drugi przekroczył Bartosz Alejski, który o sekundę pokonał Tomasza Pawlaczyka. Smakiem musiał obejść się czwarty Adrian Lewandowski. Do podium zabrakło mu 0,8 sekundy. Czołową piątkę zamknął Jerzy Drabent, a szósty był wczorajszy triumfator Michał Molski.

O siódmą pozycję zacięty bój toczyli Adam Karkuszewski i Michał Walczak-Makowiecki, których ostatecznie dzieliła sekunda. Lepszy okazał się pierwszy z wymienionych kierowców. Czołową dziesiątkę uzupełnili Tomasz Augustyniak i Damian Stachowiak.

Co nas czeka dalej?

Na koniec dnia zawodnicy powalczę w dwugodzinnym wyścigu długodystansowym. Start zaplanowano na 15:55. Piętnaście minut wcześniej rozpocznie się procedura startowa.

Szansa również dla Ciebie!

Jeśli kiedykolwiek marzyłeś, by poznać smak sportowej rywalizacji i spróbować swoich sił w wyścigach, masz taką okazję. Na październikowy finał organizatorzy cyklu dysponują jednym wolnym samochodem, który możesz wynająć. Z pewnością walka na Torze Poznań zapewni ci emocji i wspomnień, które pozostaną z Tobą do końca życia.

Wydawać mogłoby się, że taki start kosztuje majątek. Nic z tych rzeczy! Koszt startu na Torze Poznań to 15900 zł netto. Jeśli nie masz licencji wyścigowej organizator pomoże Ci ją zdobyć, byś mógł powalczyć już w październiku!

Ecumaster Super S Cup – Wyścig 2 – Wyniki

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News