Nowe logo jest dosyć proste. Widzimy na nim dwie litery – D oraz C. Czy natomiast bez sprawdzenia trafilibyśmy, że to Dacia? No nie – na pewno nie. Na pewno logotyp jest bardziej nowoczesny, klasyczny. O wiele lepiej będzie używać właśnie jego, od starego logo. Ale to nie wszystko – co jeszcze się zmieni?
Zmienia się cała kolorystyka wokół marki. Teraz dominował będzie kolor khaki, pojawiać będą się też terra cotta i piasek. Dla panów tłumaczenie, khaki to taki zielony wojskowy, terra cotta to czerwony, a piasek to wiadomo, wyblakły żółty.
Zmiany już teraz można dostrzec w niektórych kanałach informacyjnych marki – np. na stronie internetowej. W salonach nowy wystrój pojawi się na początku 2022 roku, zaś na samochodach nowe logo zobaczymy dopiero w drugiej połowie 2022 roku – informuje „Interia”. Co wy na to? Podoba wam się, czy wolicie stare?