Błędy zdarzają się najlepszym, choć zawsze jest to drobna rysa na wizerunku każdej firmy. Akcje serwisowe należą do częstych informacji w sieci, ponieważ poziom skomplikowania samochodów z roku na rok wzrasta. Jednocześnie czas na przygotowanie nowego modelu systematycznie spada, ponieważ ludzie przyzwyczajają się do tego, że cykl życia produktu jest coraz krótszy. W związku z tym poszukują oni nowości dużo częściej.
Liftingi i modernizacje, co kilka lat
Współczesna motoryzacja, podobnie jak niektóre kobiety jest uzależniona od kuracji odmładzających. Muszą one być planowane coraz częściej, ponieważ klienci oczekują nowinek technologicznych. Niestety samochody są zupełnie inną kategorią produktu w porównaniu do smartfona czy telewizora. Tutaj proces projektowania i złożoności musi być odmienny i zdecydowanie dłuższy.
Jednak presja rynku i konieczność konkurowania o uwagę potencjalnego odbiorcy jest tak duża, że czas testów długodystansowych i dopracowywania szczegółów skraca się do absolutnego minimum. Z drugiej strony postępująca cyfryzacja procesów projektowych w połączeniu z dużym doświadczeniem firm motoryzacyjnych sprawia, że zbudowanie następnej generacji powinno być z roku na rok coraz łatwiejsze.
Presja czasu i zysku gubi motoryzację
Jaguar podobnie jak inne firmy z branży motoryzacyjnej musi dostosować się do otoczenia biznesowego, w jakim musi funkcjonować. Rzeczywistość wygląda tak, że marki niemieckie cieszą się nieco większym zainteresowaniem klientów w porównaniu do brytyjskiej myśli technicznej. W związku z tym presja czasu, aby stworzyć coś intrygującego, modelu koniecznego do wyróżnienia się na tle konkurencji rośnie.
Jaguar ma do zaoferowania oryginalnie wyglądające modele, ale musi koncentrować się na zysku przedsiębiorstwa. Dzisiaj produkcja samochodów ma charakter masowy i na etapie produkcji od czasu do czasu może dochodzić do niedociągnięć. Akcja serwisowa ogłoszona przez polską centralę koncernu powinna ludzi zainteresować.
Jaguar wzywa do serwisu modele: E-PACE, F-PACE, XE i XF
Do łącznie pięćdziesięciu sześciu klientów marki Jaguar wysłano zaproszenie z prośbą o pojawienie się w serwisie. Usterka dotyczy przewodu powrotnego wtryskiwacza, ponieważ istnieje podejrzenie, że jest on nieprawidłowo wyprodukowany, dlatego może dojść do nieszczelności przewodu i wycieku paliwa w komorze silnika. Skutkiem awarii może być silny zapach oleju napędowego i plamy paliwa w miejscu zaparkowania pojazdu. Paliwo może wyciekać na nawierzchnię drogi, co może stwarzać zagrożenie poślizgiem dla innych uczestników ruchu drogowego.