Niesamowite doznania płynące z jazdy
Głównym celem Citroëna jest, aby kierowca, prowadząc C5 X czuł się jak w przestworzach. Technologie wspomagające kierowcę gwarantują pełen spokój i wyciszenie podczas jazdy. Planem kampanii promocyjnej jest przedstawienie tych wszystkich wrażeń na wiele sposobów za pomocą filmu reklamowego i materiałów graficznych.
Film reklamowy modelu C5 X:
„Zwykle w kampaniach reklamowych wyobrażenia przestrzeni kosmicznej, rakiet i astronautów przywołują na myśl prędkość, moc i osiągi – koncepcje o wybitnie męskim charakterze. W tej reklamie wykorzystaliśmy nieważkość jako metaforę doznań za kierownicą Citroëna C5 X – płynna jazda, niezrównany komfort, spokój oraz intensywne poczucie spokoju ducha. Praca z marką, która potrafi robić rzeczy tak odmienne od oczekiwań, jest niezmiennie fascynująca!” – powiedział Stéphane Xiberras, prezes i dyrektor kreatywny BETC.
Podczas produkcji kampanii promocyjnej C5 X nie zapomniano również o projektach graficznych, które kreują nowy wizerunek marki. Zastosowane w nich kolor inspirowane zorzą polarną wywołują u odbiorcy spokój. Cała stylistyka jest stworzona na bazie ruchu retrowave.
„Citroën to marka znana z innowacyjnego i awangardowego podejścia. Od ponad roku dajemy temu wyraz i wprowadzamy gruntowne zmiany w naszej strategii reklamowej. Film reklamowy i materiały graficzne z kampanii promocyjnej C5 X wyznaczają ton i podkreślają to wszystko, co uosabia C5 X: płynną jazdę, niezrównany komfort, intensywne poczucie spokoju i dobre samopoczucie” – podkreśla Laurent Barria, dyrektor ds. marketingu i komunikacji Citroëna.
Poczuj harmonię już teraz
Citroën kładzie bardzo duży nacisk na komfort oraz spokój kierowcy. Firma postrzega mobilność jako źródło nie tylko spokoju, ale i dobrego samopoczucia. Właśnie dlatego cała kampania znana jest pod hasłem „Poczuj harmonię”.
Slogan reklamowy emitowany jest w Polsce do 24 czerwca.