Problem z grillem? Nie w F-150
Korpus nowego F-150 wykonany jest ze stopu aluminium klasy wojskowej. Widzimy m. in. nowe reflektory, mocną osłonę przedniej maski i zabezpieczone zderzaki. Są też wyższe przednie błotniki oraz koła i opony o większej średnicy, które lepiej wypełniają nadkola pickupa. Klienci F-150 będą mieli do wyboru nie mniej niż 11 różnych opcji przedniego grilla.
Ford twierdzi, że nowy F-150 jest najbardziej aerodynamiczną wersją dzięki aktywnym kratkom na grillu, nowym automatycznie aktywowanym amortyzatorom pneumatycznym i nowej geometry kabiny i paki. Wszystko to współpracuje ze sobą w celu zmniejszenia oporu powietrza i zmniejszenia zużycia paliwa.
Nowoczesne wnętrze
Wiele istotnych zmian wprowadzony również we wnętrzu nowego pickupa. W standardzie otrzymamy na przykład 4-calowy zestaw cyfrowych wskaźników, uzupełniony o dwa analogowe mierniki. Modele XL i XLT otrzymają 8-calowy wyświetlacz multimedialny z dotykowym ekranem. Opcjonalnie klienci będą mieli do wyboru 12-calowy wyświetlacz. Co więcej, cyfrowy zestaw wskaźników dostępny jest także w konfiguracjach 8-calowej i 12,3-calowej.
F-150 to także pierwszy pickup, który trafi na amerykański rynek, posiadając w standardzie bezprzewodowe aktualizacje. Będą one działać przez cały okres eksploatacji pojazdu. Oprogramowanie multimedialne Ford SYNC 4 trafi w standardzie do każdej wersji samochodu, a pickup obsługuje też Apple CarPlay, Android Auto i SYNC AppLink.
Starając się, aby nowy F-150 był najlepszym biurem w dowolnym miejscu, Ford dodał do opcji wyposażenia „Interior Work Surface”, która z środkowej konsoli tworzy przyjemne biurko do pracy podczas postoju. Jeśli potrzebujesz dużo wygody i pragmatyczności poza domem, możesz dokupić także fotele Max Recline. Można złożyć je do niemal 180 stopni, co zapewnia maksymalny komfort.
Coś dla audiofila i dla kierowcy
Nowy Ford F-150 zapewnia pasażerom doskonałe wrażenia dźwiękowe dzięki dwóm opcjonalnym systemom car-audio. Pierwszy z nich to wyposażony w 8 głośników Bang & Olufsen, natomiast drugi to 18-głośnikowy Bang & Olufsen Unleashed z radiem HD.
Ford Co-Pilot360 2.0 oferuje mnóstwo technologii wspomagających kierowcę. Mamy tu m. in. asystenta przedkolizyjnego z automatycznym hamowaniem awaryjnym i wykrywaniem pieszych. Jest też kamera cofania z dynamicznym wspomaganiem haka, automatyczne światła drogowe. Wśród najnowszych technologii znajdziemy też Active Driver Assist, który umożliwi prowadzenie samochodu bez użycia rąk na ponad 100 000 mil autostrad w USA i Kanadzie. System ten obejmuje kamerę skierowaną do kierowcy, która śledzi pozycję głowy i wzrok kierowcy.