Czym różni się paliwo premium od zwykłego? Czy warto je tankować? Tak – zwłaszcza w wybrane dni!

Czym różni się paliwo premium od zwykłego? Czy warto je tankować? Tak – zwłaszcza w wybrane dni!

Bezpłatne paliwo dla uchodźców

Podaj dalej

Kierowcy tankujący swoje samochody mają do wyboru regularne paliwo, ale także to ze  wzbogaconą formułą Czy warto tankować swój samochód paliwem premium Czym droższa benzyna różni się od tej „zwykłej”? Szczegóły znajdziecie tutaj.

Tanie paliwo premium – zatankuj bo warto!

Stacja Shell i rabat na diesel i benzynę
fot. Marcin Zabolski

Paliwo premium opłaca się tankować zwłaszcza w wybrane dni.. Wszystko za sprawą promocji „Wtorki i Czwartki z Shell V-Power”. W te dni kierowcy silników benzynowych i diesla mogą zatankować paliwo premium w promocyjnej cenie. Warto więc zapisać sobie te dwa dni w kalendarzu i skorzystać z atrakcyjnej okazji.

Za wyjątkowością paliw premium Shell V-Power stoi ich unikalna, wzmocniona formuła czyszcząca. Pomaga ona uzyskać lepszą wydajność spalania paliwa i pomaga poprawiać osiągi. Shell V-Power 95 i Shell V-Power Diesel działają już od pierwszego tankowania, pomagając usuwać nagromadzone w silniku osady i chroniąc silnik przed powstawaniem nowych.

Benzyna i diesel – dla każdego coś dobrego

Dystrybutor Shella
fot. Marcin Zabolski

Shell V-Power dodatkowo posiada w swoim składzie komponenty pomagające zmniejszać tarcie w silniku, dzięki czemu energia powstająca w wyniku spalania paliwa może być efektywniej wykorzystywana do napędzania pojazdu. Zaś Shell V-Power diesel dodatkowo pomaga chronić elementy układu paliwowego przed korozją.

To zaawansowane dodatki uszlachetniające, zastosowane we wszystkich paliwach Shell. Składniki czyszczące formuły pomagają chronić elementy układu paliwowego takie jak zawory czy wtryskiwacze. Chronią przed nawarstwiającym się osadem wpływającym na wydajność silnika.

Nowe benzyny z tą technologią posiadają w swym składzie także składniki redukujące tarcie w silniku. Dzięki temu energia powstała ze spalania paliwa może być efektywniej zamieniona na generowaną przez silnik moc.

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News