Choć można argumentować, że żaden z właścicieli tych samochodów raczej nie będzie zabierał swoich kombi na tor, jest to najlepszy sposób, aby ustalić, który z nich jest najszybszy. Jak się okazuje, wyniki są dosyć oczywiste.
BMW zwycięża
Na pierwszym miejscu znalazło się BMW M340i xDrive Touring. Beemka napędzana 3-litrowym turbodoładowanym silnikiem o mocy 369 KM dysponuje momentem obrotowym w postaci 500 Nm. Na felgach znalazły się opony Michelin Pilot Sport 4S, a czas jaki ustanowiło BMW to 1:39,71.
Na drugim miejscu w tabeli z wynikami widzimy Mercedesa-AMG C43 Touring z czasem 1:41,17. To kombi korzystało z opon Conitinental Sport Contact 5P. Pod maską Mercedesa znajduje się 3-litrowy silnik V6 z turbo o mocy 385 KM i momencie obrotowym 520 Nm. Jak widać, moc to nie wszystko. Ważne jest również prowadzenie, trakcja i przyczepność, której BMW miało po prostu więcej.
TDI nie na tor
Najniższy stopień podium przypadł Audi S4 TDI Avant, który na oponach Hankook Ventus S1 Evo pokonał okrążenie w czasie 1:43.05. To jedyny z czterech samochodów, który korzysta z silnika Diesla. Pod maską siedzi 3-litrowy silnik V6 o mocy 342 KM i momencie 700 Nm.
Na ostatnim miejscu znalazło się Volvo V60 Touring z rozczarowującym czasem 1:46,22. Szwedzki samochód wyposażony jest w hybrydowy zespół napędowy T8 eAWD i zapewnie 415 KM oraz moment obrotowy w postaci 670 Nm. Zapewnia świetne osiągi na prostej, ale najwyraźniej nie został tak dobrze dostrojony do jazdy po torze, jak pozostałe samochody.