Audi R8 V10 z przodem ze Skody Octavii RS? Ten projekt podbija internet! [ZDJĘCIA]

Audi R8 V10 z przodem ze Skody Octavii RS? Ten projekt podbija internet! [ZDJĘCIA]

Podaj dalej

Co mają ze sobą wspólnego Audi R8 i Skoda Octavia? Cóż, oprócz tego samego właściciela, niewiele. To dwie zupełnie inne bestie, ale jak widać, połączenie ich w jedno ma całkiem spory sens. Audi R8 z przodem nowej Octavii czwartej generacji wygląda dziwnie dobrze! 

Skoda Octavia i Audi R8?

Skoda Octavia RS diesel benzyna

Instagramowy artysta Andras Veres stworzył nieoczekiwany render. To połączenie dwóch skrajnych samochodów: Audi R8 i Skoda Octavia. W wyniku powstał dziwny samochód, wyglądający dość zagmatwanie. Ale, ale… 

Choć nie chcemy szczególnie komentować tego, co widzą oczy… Kombinacja Audi + Skoda wydaje się być kompletnie nietrafiona. Ale z drugiej strony, dlaczego by nie? 

audi-r8-skoda-octavia

Najnowsza Skoda jest zorientowana na osiągi, a model RS jest pierwszym w historii, który ma do wyboru nie mniej niż trzy jednostki napędowe. Jesteśmy przekonani, że znaleźliby się również klienci na Audi R8 z przodem Octavii. Wyglądaliby naprawdę oryginalnie. 

Octavia RS 2020 jest dostępna z silnikiem 2.0 TDI o mocy 200 KM i napędem na przód lub wszystkie cztery koła. Silnik 2.0 TSI rozwija z kolei 245 KM i jest „ograniczony” do przód napędu. 

V10 i 540 KM

audi-r8-diesel-tdi

Oczywiście, wszystkie te liczby nic nie znaczą, jeśli spojrzymy na specyfikację Audi R8 V0. Samochód generuje 540 KM i przyspiesza od 0 do 100 km/h w około 3,5 sekundy. Maksymalna prędkość wersji Coupe wynosi 320 km/h. 

Audi R8 jest też dużo droższe od Octavii. W europie podstawowa cena nowego R8 wynosi 648 tys. złotych. Za te pieniądze można by kupić ponad 3 Octavie RS. I potem złączyć je w jedną całość, jak zrobił to gość na Instagramie!

A jeśli wolelibyście Octavię w połączeniu z Audi R8 ale bez dachu, Andras Veres przygotował coś specjalnie dla was.

 

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez Andras Veres (@andras.s.veres)

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News