Ten klip z Car Throttle przedstawia siedem bardzo interesujących historii związanych własnie z tym autem. Jedna z najciekawszych jest historia o tym jak McLaren posłużył jako poligon doświadczalny dla ostatecznego wcielenia Mercedes-Benz CLK GTR.
Kiedy Mercedes-Benz postanowił wejść do Mistrzostw FIA GT z zupełnie nowym samochodem, zdawał sobie sprawę, że musi opracować coś w zawrotnym tempie. Aby to zrobić, kupił podwozie McLaren F1 #11R od Larbre Competition i zaczął przy nim majstrować.
Po pierwsze, panele nadwozia McLarena zostały usunięte i zastąpione nowymi, podobnymi do tych znanych z modelu longtail F1 GTR, ale opracowanymi przez Mercedesa. Ponadto silnik BMW V12 F1 zastąpiono silnikiem AMG LS600 o pojemności 6,0 litra.
Mercedes-Benz przetestował samochód na torze Jarama, gdzie okazał się wyjątkowo szybki. Niestety samochód został rozbity. Mimo to zespół zyskał na tyle dużo cennych dane podczas testów, że już zaledwie sześć miesięcy od momentu rozpoczęcia prac nad CLK GTR zaczął ścigać się i odnosić sukcesy.
Nadwozie McLarena F1 używane przez Niemców zostało w pełni odnowione, a do auta wrócił silnik BMW V12. Samochód został pomalowany w kolorze pomarańczowy-czarny „Papaya Orange” i finalnie trafił na aukcję w 2000 roku.
Kolejna wspaniała historia o McLarenie F1 dotyczy ogromnej kolekcji Sułtana Brunei, która w pewnym momencie liczyła nawet koło 10 modeli tego samochodu. W dodatku trzy z nich to niezwykle pożądane modele F1 LM, które zostały wyprodukowane w ilości zaledwie pięciu sztuk.