Samochód pucharowy to zazwyczaj konstrukcja, która w wielu elementach bardzo przypomina samochód drogowy, natomiast pod kilkoma względami zauważamy wyraźne różnice. Jak wygląda ta kwestia przy Dacii Duster?
Kilka szczegółów zdradził niedawno Paweł Paź, czyli kierownik serwisu Dacia Duster Elf Cup. Do jakich zmian doszło we wnętrzu samochodu oraz silniku?
Kierownik serwisu wytłumaczył też jakie zawieszenie zastosowano w pucharowych Dusterach.
Pucharowy Duster ma więc klatkę bezpieczeństwa, sportowe fotele, płytę chroniącą podwozie, wzmocnione wahacze, nowy program silnika, czy główny wyłącznik prądu i system gaśniczy. Ma zatem wszystkie podstawowe przeróbki czyniące z niego rajdówkę, ale zarazem ingerencja w samochód fabryczny jest na tyle niewielka, że auta są praktycznie równe i sprawiają, że na oesach liczą się tylko umiejętności kierowców.
Czego chcieć więcej?