Antoszewski naciskał lidera. Kompozytor w czołówce Am

Antoszewski naciskał lidera. Kompozytor w czołówce Am

21 interakcji

Podaj dalej

Lider Porsche Sprint Challenge Central Europe, Lukas Wanner był najszybszym kierowcą w kwalifikacjach trzeciej rundy pucharu na Torze Poznań.

W deszczowych warunkach Austriak stoczył pojedynek z sensacyjnym debiutantem, Janem Antoszewskim (liderem Swift Cup Europe – przyp. red.). Do pole position wystarczyło 1:51,196. Najszybszych kierowców klasy Pro przedzieliło 0,590 sekundy. Obaj utworzą pierwszy rząd w drugim wyścigu.

Reszta stawki na mokrej nitce w Przeźmierowie nie złamała 1 minuty 53 sekund. Robert Sulma zbliżył się do tej bariery na 0,030 sekundy. Holender był najszbszy w klasie Pro-Am, wyprzedzając o 0,129 sekundy Marylin Niederhauser.

fot. Marcin Zabolski

Jadący VIP-powskim Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport, Radzimir „Jimek” Dębski złożył drugi czas w stawce Am (w ten weekend 4 kierowców). Kompozytor ustąpił jedynie Thomasowi Edlowi o 0,447 sekundy.

W pierwszym wyścigu zabraknie Polaków (kierowcy biorą udział w dwóch osobnych czasówkach na potrzeby wyścigu długodystansowego – przyp. red.). Na P1 ustawi się Frederick Jerich. W endurance Jan Antoszewski będzie zmiennikiem Fredd’yego Kremera. Jimek będzie pracował na wspólny wynik z niemieckim aktorem Richym Mullerem.

Q1
1. Frederick Jerich (A) 1.53,215
2. Robert Sulma (NL) 1.53,472
3. Freddy Fast (A) 1.53,907
4. Markus Sattler (D) 1.55,479
5. Marylin Niederhauser (CH) 1.55,909
6. Freddy Kremer (D) 1.55,965
7. Nicolas Bissantz (D) 1.56,472
8. Swietłana Gorbunowa (RUS) 1.56,594
9. Thomas Edl (A) 1.56,988
10. Richy Müller (D) 1.57,129

Q2
1. Lukas Wanner (A) 1.51,196
2. Jan Antoszewski (PL) 1.51,786
3. Robert Sulma (NL) 1.53,030
4. Marylin Niederhauser (CH) 1.53,159
5. Freddy Fast (A) 1.53,307
6. Nicolas Bissantz (D) 1.53,370
7. Javin Seyhan (TR) 1.53,970
8. Thomas Edl (A) 1.54,290
9. Markus Sattler (D) 1.54,470
10. Jimek (PL) 1.54,737
11. Swietłana Gorbunowa (RUS) 1.55,094

Dołącz do dyskusji

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News