Volvo For Safety 2025 - podsumowanie tegorocznej trasy. Ponad 80 tys. odwiedzających w całej Polsce

Ogólnopolska kampania edukacyjna Volvo For Safety zadebiutowała w Polsce z dużymi sukcesami. W sumie miasteczko bezpieczeństwa odwiedziło ponad 80 tys. osób w dziewięciu polskich miastach. Było obecne w Warszawie, Wrocławiu, Sopocie, Bydgoszczy, Łodzi, Toruniu, Krakowie, Katowicach i Częstochowie. To jednak dopiero początek. Szwedzki producent już opowiada kontynuację trasy w 2026 roku. Wtedy miasteczko odwiedzi aż 12 polskich miast z jeszcze szerszym programem i dłuższą trasą.

Volvo-For-Safety-SOPOT
Podaj dalej

Materiał powstał przy płatnej współpracy z firmą Volvo

Spis treści

  • Volvo podsumowuje debiutancką trasę Volvo For Safety
  • W przyszłym roku miasteczko będzie jeszcze większe i odwiedzi 12 polskich miast
  • Integralną częścią były wykłady i spotkania edukacyjne z ekspertami
Volvo-For-Safety-SOPOT
fot. Volvo

Volvo podsumowuje swoją trasę z 2025 roku

Duże zainteresowanie tegoroczną trasą Volvo For Safety potwierdziło, że Polacy nie tylko chcą się czuć bezpieczniej na drogach, ale także aktywnie zdobywać wiedzę i doświadczenie, które realnie może pomóc uratować życie w trudnych, niebezpiecznych sytuacjach na drodze.

Ogromne zainteresowanie kampanią przerosło nasze oczekiwania. To jasny sygnał, że warto rozwijać tę inicjatywę i docierać z przekazem o bezpieczeństwie do jeszcze większej liczby osób. Dlatego już dziś zapowiadamy kontynuację Volvo For Safety w 2026 roku. Tym razem planujemy odwiedzić kolejnych 12 miast na terenie całego kraju mówi Emil Dembiński, dyrektor zarządzający Volvo Car Poland.

Każde miasteczko bezpieczeństwa było otwarte od piątku do niedzieli. Największe emocje wzbudzały symulatory: dachowania, zderzeń oraz widoczności pieszego z kabiny ciężarówki szwedzkiego producenta. To właśnie dzięki nim uczestnicy mogli na własnej skórze przekonać się, jak ważne są pasy bezpieczeństwa. Ale też prędkość dostosowana do warunków czy uważność wobec pieszych.

Volvo-For-Safety-SOPOT
fot. Volvo

Do zobaczenia za rok!

Rodziny z dziećmi chętnie odwiedzały specjalnie przygotowane strefy dla najmłodszych, w których poprzez zabawę można było uczyć się zasad ruchu drogowego. Nie zabrakło również miejsca dla właścicieli pupili. W strefie dla zwierząt można było dowiedzieć się, jak prawidłowo przewozić czworonogi w samochodzie.

Integralną częścią miasteczka były także wykłady i spotkania edukacyjne z ekspertami. Pozwalały one spojrzeć na bezpieczeństwo drogowe z szerszej perspektywy i inspirowały do zmiany codziennych nawyków.

Jeśli z jakiegoś powodu w tym roku nie dotarliście, w przyszłym roku kampania Volvo For Safety powróci z jeszcze szerszym programem i dłuższą trasą. Miasteczko bezpieczeństwa zawita aż do 12 polskich miast. Z całą pewnością znów przyciągnie uwagę tłumów.

Sklep z częściami samochodowymi online iParts.pl

Przeczytaj również