Jeśli MG3 nie wchodzi w grę, to Hyundai i20 jest teraz zakupową okazją
Najtańszy Hyundai startuje teraz z cennikiem od 69 300 zł, ale z uwagi na promocję, bardziej racjonalnym zakupem, chociażby ze względu na przestrzeń jest nieco droższa opcja od modelu i10. Fabrycznie nowy, ekonomiczny samochód i20 z cennikiem tnącym nawet 10 000 zł względem ceny katalogowej trafi w gusta poszukujących wydajnego, dobrze wyposażonego i bardzo wygodnego samochodu miejskiego.
Salonowa perełka wśród kompaktów marki Hyundai to jedna z tych ofert, która nie umknie łowcom okazji. Hyundai od dawna postrzegany jako jedna z marek referencyjnych w Polsce, ze względu na szeroką gamę modeli o doskonałym stosunku jakości do ceny proponuje teraz i20 z ceną od 72 600 zł lub 87 100 zł. To w zależności, na jaki rok modelowy tego kompaktu się zdecydujemy.
Jeśli chińskie MG3 nie wchodzi w grę, to renoma i niezawodność i20 od dojrzałej marki z szeroką siecią serwisową i dobrą reputacją jest opcją, którą warto rozważyć. W zależności od potrzeb możesz postawić na turbo silnik (T‑GDI) albo prostszy, mniej skomplikowany MPI. Pierwsza opcja to dziś wydatek 80 100 zł lub 87 100 zł. Hyundai i20 z roku modelowego 2025 proponuje taką jednostkę z mocą 100 KM, a z rocznika 2026 o mocy 90 KM. Średnie spalanie wynosi odpowiednio 5,1-5,8 l/100 km lub 5,2 -5,6 /100 km. Przy spokojnej miejskiej jeździe zapotrzebowanie na paliwo zwykle mieści się w przedziale 4,6 -5,6l/100 km. Dynamiczna jazda wg raportów użytkowników to zwykle zużycie do ok. 7 l/100 km.

Jeśli cena jest priorytetem to jednostka 1,2 MPI to prawdziwa perełka
Hyundai i20 z silnikiem 1,2 MPI o mocy 79 KM to idealna opcja do miasta. Klasyczny, wolnossący, czterocylindrowy silnik benzynowy ma szereg zalet. Największa jest prostota i trwałość. Tani w eksploatacji świetnie współpracuje z instalacją LPG, którą nawet Hyundai sam oferuje w katalogu modelu z rocznika produkcyjnego 2025 r.
Kolejnym jego atutem jest lepsza kultura pracy w przeciwieństwie do trzycylindrowego silnika turbo 1.0 T-GDI. Odczuwalna, zwłaszcza gdy samochód pracuje na niskich obrotach i na biegu jałowym. Hyundai i20 jest wtedy znacznie cichszy i nie „trzęsie”. Warto jednak wiedzieć, że jest opcja dla oszczędnych, która nie może się pochwalić wysoką dynamiką jazdy. To dlatego jest szczególnie polecana do jazdy w warunkach miejskich. To jak silnik sprawnie nabiera prędkości na pierwszych biegach, jest wystarczajace w mieście.
Nowiutki Hyundai i20 Pure z tą jednostką jest teraz od ręki już za 68 106 zł. To mniej niż przewiduje promocyjny cennik marki wyceniający ten wariant na 72 600 zł. Taki egzemplarz proponuje dealer marki w Szczecinie. Z wyższym poziomem wyposażenia Modern można kupić ten model za 69 900 zł od dealera w Piotrkowie Trybunalskim. To dobra oferta, bo uwzględnia na wyposażeniu:
– szereg systemów wsparcia,
– system multimedialny z 10,25” ekranem dotykowym,
– bezprzewodowe Android Auto Apple Car Play,
– podgrzewana tylną szybę i lusterka boczne,
– tempomat,
– tylne czujniki parkowania, kamerę cofania oraz wiele innych funkcji.

Ulubiona koreańska marka Polaków szykuje im niespodziankę w 2026 roku
Wielu Polaków marzy o kupnie nowego samochodu z salonu. Wyprzedaż nowiutkich egzemplarzy i20 to dobra okazja, by sfinansować sobie taki zakup. Zwłaszcza że wachlarz możliwości sfinansowania tego udanego kompaktu jest spory. Jednak powinieneś wiedzieć, że Hyundai szykuje modną, praktyczną wersję tego modelu, która nowoczesnością doda blasku twoim codziennym podróżom.
Nowy Hyundai i20 jest już gotowy i na pewno da popalić rywalom od Fiata, MG i Toyoty. Przyjedzie z odświeżonym wyglądem i zelektryfikowaną ofertę wydajnych napędów. Na rzecz atrakcyjnej ceny nie zrezygnuje także z nowych technologii. Wejdzie na rynek w blasku bardzo konkurencyjnej względem rywali oferty już w przyszłym roku. Jeśli nie musisz spieszyć się z zakupem i możesz sobie pozwolić na zakup nowocześniejszego Hyundaia i20, to na pewno warto wstrzymać się z zakupami.
Interesująca promocja pozwalająca upolować w salonach dealerów obecną generację i20 w bardzo atrakcyjnych cenach (bez czekania) jest dla tych, którzy muszą się liczyć z budżetem. Doskonale łączy zalety kompaktu i przystępną cenę. To bardzo komfortowy i wydajny model, który także ma solidne wykonanie. Bagażnik ma 252 litry pojemności, ale po złożeniu tylnej kanapy można go zwiększyć do 1050 litrów. Usportowiona wersja i20 N Line oferuje lepsze prowadzenie i większą radość z jazdy. Ostatecznie przed podjęciem decyzji warto przetestować auto i wybrać, który wariant mechaniczny spełni nasze oczekiwania.