Nowy SUV, o którym mówi cała Europa, proponuje Polakom zdumiewający rabat. Z niemiecką technologią i wydajnością Toyoty będzie królem segmentu

Volkswagen uderza w rywali ulepszonym we wszystkim bestsellerem. Z nadwoziem SUV-a nowoczesnymi technologiami i mechaniką Toyoty jest gotowy na podbój Europy. Oferowany na początek rabat wskazuje na to, że Toyota ma poważny problem.

VW T-Roc 2026 SUV MHEV
Podaj dalej

Niemiecki SUV to bestseller wśród indywidualnych klientów w Polsce

Volkswagen celuje w japońskiego konkurenta, który jest numerem jeden dzięki swojej solidności i mechanice hybrydowej. Podobnie jak inni producenci dostosował swój bestseller w segmencie SUV-ów do wymogów rynku stawiając pod znakiem zapytania zakup modnego samochodu u Toyoty. Podczas gdy odchodzący na emeryturę T-Roc uruchomił ceną boom zakupowy, to nowy z rabatem na „dzień dobry” to kompletna oferta, uwzględniająca świetny stosunek ceny i wyposażenia.

O odnowionym SUV-ie Volkswagena mówi cała Europa. Po odświeżeniu nie przypomina poprzednika w żadnym aspekcie- począwszy od wyglądu. Dostosowany pod względem stylistyki do nowoczesnych modeli ID sięgnie po największy atut na rynku- napęd z technologią hybrydową. Toyota już z poprzednikiem przegrała w walce o indywidualnych klientów w Polsce. Teraz gdy jest nowoczesny i wydajny znacznie utrudni życie Japończykom.

Volkswagen postarał się o atrakcyjny cennik nowego VW T-Roc i pozwala zaoszczędzić Polakom 8 000 zł na każdym z 4 poziomów wyposażenia. To czyni go bardzo ciekawą propozycją nie tylko dla rodzin. Ofertę uwzględniającą świetny stosunek ceny i wyposażenia zaczyna się od 122 390 zł i kończy się na 157 990 zł za topowego VW T-Roc R-Line. Tyle zapłacimy za SUV-a z silnikiem benzynowym i technologią mild hybrid.

To jednak wstęp niemieckiego producenta, który w przyszłym roku w ofercie swojego topowego SUV-a uwzględni dwie pełne hybrydy. Oparte na jednostce o poj. 1,5 l i dwóch wariantach mocy 136 i 170 KM to te, które przekonają Polaków poszukujących wydajności Toyoty. Zanim to jednak nastąpi spójrzmy na atuty wariantu z technologią mHEV.

Volkswagen T-Roc Style SUV
Volkswagen T-Roc Style

Volkswagen T-Roc oferuje większą przestrzeń i nowoczesne systemy asystujące

Ulepszony Volkswagen T-Roc nie potrzebował do tej pory technologii hybrydowej Toyoty, by przekonać Polaków. Oferta z technologią mild hybrid uwzględnia spalanie w cyklu mieszanym na poziomie 5,5-5,6 l/100 km. To, plus ulepszenia pod względem technologii i wyglądu tego SUV-a z segmentu B-SUV stanowią bardzo ciekawą ofertę. W sam raz dla tych, którzy szukają świetnego stosunku do ceny.

Teraz polski cennik rywala Toyoty Yaris Cross uwzględnia najtańszego VW T-Roc Trend, którego lista wyposażenia zawiera m.in.:
– dwa rodzaje 16’calowych felg stalowych,
– reflektory LED,
– światła do jazdy dziennej LED z funkcją Coming/Leaving Home,
– kierownicę multifunkcyjną obszytą skórą, z łopatkami do zmiany biegów,
– przednie fotele Comfort,
– pakiet systemów ADAS (w tym np. funkcję hamowania przed nadjeżdżającym pojazdem podczas skrętu z asystentem wymijania),
– czujniki parkowania z przodu i tyłu,,
– czujnik deszczu,
– Keyless Start – bezkluczykowe uruchamianie samochodu bez funkcji SAFELOCK,
– klimatyzację automatyczną, jednostrefową,
– lusterko wsteczne, automatycznie przyciemniane,
– tempomat,
– 2 gniazda USB-C z przodu i jedno gniazdo USB-C do ładowania z tyłu,
– Digital Cockpit – cyfrowy zestaw wskaźników z komputerem pokładowym (8 cali)
– bezprzewodowy App Connect,
– radio „Composition”, wyświetlacz 10,3″.

Taka konfiguracja o mocy 116 KM (220 Nm) przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 10,6 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi 196 km/h, a bagażnik oferuje teraz pojemność od 475 do 1350 litrów. Rabat w wysokości 8000 zł pozwala obniżyć cenę każdej konfiguracji. Warto więc uwzględnić zakup VW T-Roc w wersji Life lub Style. Ta pierwsza doposaży SUV-a m.in. w adaptacyjny tempomat, kamerę cofania i elektrycznie składane, podgrzewane lusterka. Dopłacając 3400 zł względem podstawowej wersji Trend, na liście funkcjonalności znajdzie się także bezprzewodowa ładowarka do telefonu i system Infotainment, z wyświetlaczem 12,9″.

Volkswagen T-Roc Style 2026 SUV
Nowoczesny kokpit poza pokrętłem nie uwzględnia przycisków fizycznych, foto: Volkswagen

Podsumowanie

Volkswagen T-Roc o mocy 150 KM zaczyna się od tej lepiej wyposażonej wersji Life. Trzeba na nią wydać 138 190 zł, ale zyskujemy znacznie lepsze osiągi bez rezygnacji z niskiego zużycia paliwa. Rabat na 8000 zł pozwala także rozważyć zakup z najlepszego dla siebie pakietu wyposażenia dodatkowego. Na przykład pakiety Technology i Zimowy to razem wydatek 5630 zł. Większy, bardziej wszechstronny T-Roc drugiej generacji wykorzystujący układ miękkiej hybrydy i odłączania cylindrów przy pracy z niewielkim obciążeniem to początek przełomu w napędach Volkswagena. Wisienką na torcie oferty tego modelu są nowoczesne funkcje tj. automatyczne parkowanie, odtwarzające ostatnie 50 m drogi do postoju, czy aplikacja pozwalająca, by T-Roc samodzielnie wjeżdżał w miejsce parkingowe lub je opuścił.

Nowy T-Roc to warta zakupu opcja dla poszukujących nowoczesnego, większego SUV-a, który korzysta z materiałów wyższej jakości materiałów, nowych multimediów i systemami asystujących. Volkswagen poprawił komfort jazdy, zwiększył pojemność bagażnika i ponadto zadbał o wydajny napęd. Elementy wyposażenia typowe dla wyższych klas i konkurencyjna cena w stosunku do korzyści w rezultacie mogą przekonać wielu Polaków do nowego wcielenia SUV-a.

Nowy T-Roc 2026 oferuje nowy poziom komfortu podróżowania
Nowy T-Roc 2026 oferuje nowy poziom komfortu podróżowania
Sklep z częściami samochodowymi online iParts.pl

Przeczytaj również