Jeśli nie Toyota i nie chiński SUV, to jest równie tania i dobra opcja. W Polsce ten sprzedażowy hit oferują od ręki za mniej niż 80 000 zł

Dane z rynku dowodzą, że nie trzeba być marką Toyota, by cieszyć się sławą. Także odnowiony model francuskiej marki Renault niespodziewanie awansował do czołówki gwiazd modnego segmentu. Oferta jest tak dobra, że na niektórych rynkach Captur pokonał gwiazdy japońskiego producenta i SUV-y chińskiego MG.

hybrydowe jak Toyota nowe Renault Captur e-tech hybrid
Podaj dalej

Wielu zdecydowało, że Renault Captur jest lepszą opcją niż Toyota Yaris Cross

Odnowiony SUV francuskiej marki przyjemnie zaskoczył rynek awansem do najlepiej sprzedających się pojazdów modnego segmentu. Choć nadal wiele brakuje mu do gwiazdy Toyoty, jaką jest Yaris Cross, to awans do pierwszej dziesiątki w Polsce i pierwszej trojki w Hiszpanii to tylko jedne z danych sprzedażowych, które cieszą ludzi z Renault.

Ten niezwykły wyczyn Renault Captur zawdzięcza nowej jakości oraz relacji wyposażenia i ceny. Przebojową mieszankę zalet odkryli zarówno użytkownicy, jak i my podczas testów. W związku z tym wiemy, że sława Renault Captur ma solidne podstawy i nie jest ona dziełem przypadku. Atrakcyjny model już samym designem przekona wielu, a nieprzekonanych skusi szeroką gamą wydajnych napędów, wyposażeniem i ceną. Oferta Renault Captur zaczyna się od niecałych 90 000 zł.

SUV Renault Captur esprit Alpine
fot. M.Hajduk

Oszczędny francuski SUV może być tanio z LPG lub z technologią hybrydową

Renault Captur jest bardzo konkurencyjne, jeśli chodzi o ceny. Na przykład benzynowe kosztuje 89 900 zł, a jeśli powiązać je z instalacją LPG to kosztuje 90 900 zł. Jeśli chodzi pożądaną mechanikę, hybrydową, to rywal Toyoty Yaris Cross zaczyna się od 122 900 zł. Jeśli taka cena to problem, można postawić na Renault Captur z technologią MHEV. Oszczędny samochód z dobrym wyposażeniem kupimy za 108 900 zł lub 1117 900 zł w zależności od mocy. Jak widać za uzyskanie etykiety eko, wcale nie trzeba dużo płacić. Jeśli spojrzymy na ofertę pod kątem wyposażenia, to widzimy, że nawet najtańszy Captur Evolution nie ma czego się wstydzić. Bardzo konkurencyjny cennik nie zmusza nas jednak do rezygnacji z wyższych wersji Techno czy esprit Apline.

W ofertach dealerów najtańszy nowy benzynowy Captur z instalacją LPG to wydatek 79 900 zł. Oferta uwzględniająca dodatkowo pakiet komfort, automatyczną klimatyzację i podgrzewane fotele jest np. za 84 000 zł. SUV z mechaniką mild hybrid o mocy 140 KM i w pośrednim poziomie wyposażenia Techno można mieć od ręki za 101 900 zł. To atrakcyjna opcja zużywająca średnio 5,8 l paliwa na 100 km. Renault E-Tech full hybrid to ze względu na ceny i oszczędność najlepsza opcja. Nie dość, że spala tylko 4,6 l/100 km, to możemy je mieć od ręki świetnie wyposażone z mocą 160 KM za jedynie 112 180 zł. W zamian otrzymamy wyposażenie fabrycznie nowy samochód z czterema dodatkowymi pakietami i zaoszczędzimy sporo na zniżkach. Oferty będące cenowo bliżej wielu portfeli, cieszą się dużym zainteresowaniem i szybko znikają.

Funkcjonalne nowoczesne wnętrze wyposażono w 10,4-calowy ekran systemu multimedialnego OpenR Link, cyfrowy wyświetlacz wskaźników i zegarów, przesuwną kanapę, czy kamerę cofania. Fakt, że Francuzom udało się to wszystko zrobić w konkurencyjnej cenie i nie poświęcać niczego w jakości wykończenia zasługuje na uznanie. To bardzo dobra i stylowa opcja dla rodzin, która jest dostępna w wielu opcjach mechanicznych do wyboru. Popularny Captur oferuje dobrą przestronność, komfort i oszczędność, jak Toyota szczególnie w wersjach z instalacją LPG i hybrydowych.

nowe renault captur e-tech hybrid
Widok  bagażnika nowego Renault Captur e-tech hybrid
Sklep z częściami samochodowymi online iParts.pl

Przeczytaj również