Żadna Dacia Bigster nie jest tak gotowa na wszystko, jak KGM Torres HEV
Jak niedawno informowaliśmy, dawny SsangYong zamierza sięgnąć po najnowsze technologie napędów i nowoczesne wzornictwo, by tchnąć powiew świeżości w ofertę niedocenianej marki.
KGM Torres EVX dał nam możliwość wglądu w nową rzeczywistość napędów KGM. Elektryczny SUV dostał wszystko, by pomóc marce trafić tam, gdzie SsangYong nie dotarł. Teraz pierwszą ofertę dostał hybrydowy Torres, który jest kolejnym elementem strategii podbicia sprzedaży i przywrócenia utraconej pozycji. Co wiadomo na temat oferty tego modelu?

Hybrydowy SUV KGM wyróżni się wydajnością w mieście
Nowy KGM Torres HEV jest gotowy na podbój rynków. Rywale muszą się liczyć z faktem, że dzięki nowo opracowanej technologii „ Dual-Tech Hybrid ” koreański SUV będzie odbierał im sprzedaż.
Nowy wydajny Torres zmieni się głównie pod względem mechanicznym. Z zewnątrz nadal zachowuje swój wyjątkowy, rozpoznawalny wygląd. Jeśli chodzi o wnętrze, to hybrydowy Torres korzysta z dwóch 12’3’ calowych ekranów (wskaźników i systemu multimedialnego). Tym razem, system wyposażono w Apple CarPlay i Android Auto, dodano asystentów jazdy i 18-calowe felgi aluminiowe.
Technologia „Dual-Tech Hybrid” jest typowa dla hybrydy niewymagającej ładowania. Dzięki niej Torres bardzo często jeździ elektrycznie (do 100 km/h). Inteligentna współpraca między 1,5-litrowym silnikiem benzynowym, silnikiem elektrycznym i skrzynią biegów e-DHT zapewnia płynną pracę. Dodatkowo koreański SUV obiecuje niskie zużycie (6,2 l/100 km) i wyjątkowy komfort jazdy. KGM dzięki automatycznemu dostosowywaniu pracy silnika między 9 trybami jazdy zapewnia, że SUV zawsze jedzie wydajnie i na dodatek bez konieczności ustawiania czegokolwiek.

Koreański SUV wielkośći RAV4 z mocą ponad 200 KM będzie dobrą alternatywą dla droższych topowych modeli
Warto wiedzieć, że Torres HEV korzysta z systemu opracowanego na bazie pojazdów elektrycznych o rozszerzonym zasięgu. W rezultacie 1,5-litrowy silnik benzynowy o mocy 150 KM pełni funkcję generatora prądu dla małej baterii (1,83 kWh). KGM twierdzi, że hybrydowy Torres może jeździć na prądzie przez 94% czasu w mieście. To plus moc 204 KM i dobre wyposażenie w standardzie wielu przekona do zakupu.
Pierwszy cennik w kraju wiatraków uwzględnia 4 poziomy wyposażenia: Bronze, Platino, Titanium i Black Line. Ceny zaczynają się odpowiednio od 39 990 euro, 43 490 euro, 47 990 i 50 840 euro. Podobnej wielkości Toyota RAV4 zaczyna się w Holandii od 50 995 euro. W związku z tym ten koreański Defender stworzony do zadań specjalnych będzie bardzo dobrą opcją dla droższych modeli, takich jak Hyundai Tucson, czy Kia Sportage.
Jeśli chodzi o cenę nowego KGM Torres Dual-Tech Hybrid w Polsce, to nie jest jeszcze znana. Klienci w Holandii mogą oczekiwać pierwszych dostaw już w sierpniu br. W związku z tym na ofertę na polski rynek nie trzeba będzie długo czekać.
