No i jak ta Toyota C-HR ma się nie sprzedawać? Salony w Polsce pobierają tylko 122 800 zł i SUV z rocznika 2025 jest twój

Toyota C-HR to wielki hit polskiego rynku w 2025 r. Kompaktowy SUV z napędem hybrydowym ma teraz szereg promocji. Mocne zniżki obejmują nie tylko rocznik 2024, ale i egzemplarze z obecnego roku produkcji. Nową sztukę można już dostać od 122 800 zł, co imponuje zwłaszcza patrząc na wyposażenie.

Toyota C-HR
Podaj dalej

Co oferuje najtańsza Toyota C-HR?

To czasem dość nietypowe, ale to właśnie rocznik 2025 wychodzi teraz cenowo najtaniej. Za 122 800 zł kupimy Toyotę C-HR w podstawowej wersji wyposażenia Comfort. Względem ceny katalogowej to obniżka aż o 18,1 tys. zł. W cenie dostajemy crossovera z silnikiem 1.8 w hybrydzie o systemowej mocy 140 KM. Bezstopniowa skrzynia e-CVT przekazuje ją na przednią oś przy zużycie średnio 4,7 l/100 km.

Toyota C-HR 2024
fot. materiały prasowe

Błędem jest myślenie, że to jakaś bieda wersja. Owszem to absolutna podstawa w ofercie, ale w standardzie dostajemy m.in. 17-calowe alufelgi czy dwustrefową klimatyzację automatyczną. Samochód ma nowoczesne światła LED (w tym przeciwmgielne) czy masę systemów asystujących. Bez dopłaty otrzymujemy kamerę cofania z liniami pomocniczymi, z której obraz oglądamy na 8-calowy ekranie dotykowym HD. Na nim znajdziemy m.in. nawigację z mapami online i 4-letni, darmowy pakiet transmisji danych.

Dlaczego rocznik 2025 jest tańszy od 2024?

Zazwyczaj to starsze roczniki mają niższe ceny i w zasadzie tutaj jest podobnie. Powodem, dla którego jednak Toyota C-HR MY2024 oferowana jest drożej, to fakt całkowitego wyprzedania egzemplarzy w wersji wyposażenia Comfort. Obecnie najtaniej zeszłoroczną C-HR-kę można kupić od 137 600 zł. To oznacza rabat 20,3 tys. zł, bo mowa tu o wersji Style. Ta zaś ma już 18-calowe alufelgi, podgrzewane, fotele i wycieraczki (z czujnikiem deszczu). Do tego zyskujemy nowoczesny dostęp bezkluczykowy, a także większy wyświetlacz multimedialny (12,3″).

Toyota C-HR Plug-In Hybrid / wnętrze Toyoty C-HR PHEV
fot. materiały prasowe

Zeszłoroczne roczniki to także dobra okazja na wersję z napędem Plug-In Hybrid. 223-konny SUV ze spalaniem 0,8 l/100 km w opcji Style przeceniono o 24 tys. zł. To oznacza, że budżet niezbędny na tę wersję to tylko 161 900 zł. Do niedawna dostępne były egzemplarze w niższej wersji wyposażenia Comfort Plus, ale zostały wyprzedane. Oferta wydaje się dobra, bo roczniki 2025 z napędem PHEV zaczynają się od 180 900 zł.

Przeczytaj również