Najlepiej sprzedający się SUV stuletniej marki jest teraz z etykietą eko
Rankingi nie kłamią. Pozycją numer jeden nadal są SUV-y, a tu Dacia niezmiennie wygrywa ceną, jeśli chodzi o oferty bliżej wielu portfeli. Jednak odkąd na rynku pojawili się jej tani konkurenci, można się skusić i zajrzeć do salonów stuletniej marki MG. Należące kiedyś do Brytyjczyków Morris Garage ma ofertę szytą w sam raz na ograniczony budżet, która przebojem wdarła się na polski rynek.
Niekwestionowanym królem oferty marki jest model HS, ale jeśli nie potrzebujesz modnego SUV-a o większych gabarytach, to świetną opcją jest bardzo popularny w Europie mniejszy ZS. Zwłaszcza że teraz producent nie tylko go odnowił i ulepszył, ale także sięgnął po mocny oręż, jakim jest wersja hybrydowa HEV.
Świetnie wyposażony już w standardzie ZS nie tylko pozwala tanio i wygodnie podróżować, ale także chwalić się modnym nowoczesnym wyglądem. Nic dziwnego, że marka od niedawna dostępna w Polsce skusiła już wielu swoją atrakcyjną ofertą. Spójrzmy zatem na cennik i specyfikację najnowszego MG ZS Hybrid+.
Nowy MG ZS Hybrid+ nie potrzebuje rabatów i promocji
Kupno nowiutkiego MG ZS Hybrid+ prosto z salonu wymaga posiadania 98 900 zł. Tyle kosztuje najtańszy z trzech poziomów wyposażenia tego modelu. Czy to dużo, czy mało?
Jeśli spojrzymy na listę wyposażenia, to otrzymujemy dobrze wyposażonego SUV-a, który oprócz szeregu systemów i asystentów czuwających nad bezpieczeństwem i komfortem podróżowania otrzymujemy m.in.:
– czujniki parkowania z tyłu i kamerę cofania HD z liniami prowadzącymi,
– automatyczną klimatyzację,
– podgrzewane lusterka boczne z kierunkowskazami,
– cyfrowy 7’ wirtualny kokpit oraz 10,25’ kolorowy ekran dotykowy,
– Bluetooth, Apple CarPlay i Android Auto i nawigację satelitarną,
– 2 porty USB,
– automatyczne reflektory z funkcją Follow me Home,
– światła do jazdy dziennej LED.
Jeśli chodzi o mechanikę to odnowiony MG ZS Hybrid+ łączy 1,5-litrowy silnik benzynowy (102 KM) z elektrycznym (136 KM/250 Nm). W rezultacie łączna moc SUV-a to 197 KM więc zapewnia wyjątkowe wrażenia z jazdy. Dodatkowo oprócz tego, że możemy pochwalić się etykietą eko, napęd pozwala na średnie spalanie w przedziale 5,0-5,1 l/100 km (WLTP).
Dwie pozostałe wersje SUV-a to Excite i Exclusive, które kosztują odpowiednio 107 800 zł i 116 700 zł. Ta ostatnia dla wielu będzie najlepszą ofertą w tej cenie, bo nie oszczędza niczego. Otrzymujemy w pełni wyposażony nowy samochód bez konieczności ładowania o modnym wyglądzie, nad którym cały czas czuwa brytyjskie biuro projektowe. Dodatkowo bezpieczny i objęty 7-letnią gwarancją.