SUV Hyundaia wyróżnia się na tle swoich uznanych konkurentów od Kia i Toyoty
Śledząc dane z europejskich rynków widać ruchy w preferencjach zakupowych. W segmencie SUV-ów oprócz ikon od Toyoty i Kia dostrzeżono atrakcyjny design, technologie i wydajność Hyundaia Tucsona. W efekcie zdołał już pokonać Sportage i pozostawić daleko w tyle ulubioną RAV4 Toyoty w Hiszpanii. Zajmuje tam teraz bardzo dobre 6 miejsce.
Niewątpliwie rosnąca fala popularności Tucsona w Europie znajduje źródło w atrakcyjnym designie nadwozia i dużej funkcjonalności. W atrakcyjnej cenie nie rezygnuje z niczego nawet z osiągów. Ponadto ma poszukiwany napęd hybrydowy, co nie jest bez znaczenia dla etykiety eko. Hyundai połączył to wszystko z solidną konstrukcją, co sprawia, że Tucson jest świetną opcją zarówno do miasta, jak i na długie podróże, gdzie komfort i technologia to podstawa. Pięciocyfrowy rabat to wisienka na torcie.
Hyundai z bestialską przeceną nie rezygnuje z walki o podium dla Tucsona
Dynamiczny i stylowy SUV Hyundaia część swojego sukcesu zawdzięcza technologii hybrydowej HEV. To najlepsza opcja dla tych, którzy poszukują efektywności energetycznej bez rezygnacji z mocy. Plus jeden względem atrakcyjności daje mu także stosunek jakości do ceny i wyposażenia.
Nowy Hyundai Tucson Hybrid jest już dostępny od 148 900 zł. To jednak wersje wyższe od podstawowej są szczególnie korzystne. To dlatego, że producent przecenił je aż o 15 000 zł. W efekcie za 156 900 zł można mieć bogato wyposażonego SUV-a o mocy 215 KM. Na liście funkcjonalności wersji Smart, Executive, Platinum i N Line objętych zniżką jest wszystko, co potrzeba. Oprócz szeregu poduszek powietrznych są to m.in.:
– felgi aluminiowe 18” lub 19”,
– skórzana tapicerka,
– tylna kanapa składana zdalnie od strony bagażnika,
– cyfrowe zegary z wyświetlaczem 12,3”,
– inteligentny tempomat z funkcją Stop&Go oraz szereg asystentów,
– ładowarka bezprzewodowa do smartfonów, port USB w konsoli centralnej oraz 2 porty USB z tyłu konsoli centralnej.
To m.in. dlatego patrząc na ranking konwencjonalnych SUV-ów, widzimy, że Tucson jest bliższy gustom i wymaganiom użytkowników w Europie. Odświeżenie modelu dodało mu atrakcyjności wizualnej oraz pod względem relacji innych kryteriów tj. moc, wydajność i osiągi. Hyundai nie zaniedbał aspektu ekonomicznego. Samochód, który rozpędza się do 186 km/h zadowala się zużyciem paliwa na poziomie 5,6 l lub 5,8 l/100 km (wersja 4×4). Pasażerowie pokochali go za komfort, przestronność i dużą przestrzeń na nogi.