Technicznie rzecz biorąc, osoby jeżdżące jakimkolwiek samochodem innej marki niż Porsche kwalifikują się do programu Welcome To Porsche Conquest Lease Program, ale w przypadku Taycana wydaje się, że jest on wyraźnie skierowany do osób obecnie leasingujących Teslę Model S. – czytamy na carscoops.com.
Umowa obejmuje umowy leasingu zarówno Taycanów MY24, jak i MY25. Na czym to ma polegać? To proste – Porsche pokryje opłaty leasingowe o wartości do 4500 dolarów, przy czym rzeczywista kwota zależy od tego, ile dni pozostało Ci do końca umowy. Jeśli pozostało od 31 do 60 dni, klienci mogą otrzymać do 1500 USD. Przy 61 do 90 dni, do 3000 USD i 91 do 180 dni, pełne 4500 USD.
Porsche nie ingerowało zbytnio w Taycana od czasu jego wprowadzenia na rynek w 2019 r., ale w tym roku gama otrzymuje kompleksową aktualizację, która zapewnia krótsze czasy przyspieszania i ładowania oraz większy (105 w porównaniu z 93 kWh) akumulator, który może wytrzymać dłużej między doładowaniami.
Podbite osiągi
Turbo S wytwarza teraz 939 KM (700 kW/952 KM) po zastosowaniu kontroli startu. Pozwoliło to skrócić oficjalny czas od zera do 96 km/h o 0,3 do 2,3 sekundy Z kolei nowy model podstawowy uzyskał większy wzrost wydajności, ponieważ czas osiągnięcia 100 km/h w 4,5 sekundy skrócono o 0,6 sekundy.
Najszybszy ze wszystkich to Taycan Turbo GT o mocy 1092 KM (815 kW / 1108 KM). Ten samochód można zamówić z opcjonalnym, zmniejszającym masę pakietem Weissach, który zastępuje tylne siedzenia panelem z włókna węglowego.