Hiszpański Seat Ateca jest teraz ze sporą zniżką
Nie jest tajemnicą, że hiszpański SUV Seat Ateca znacznie traci na popularności w stosunku do niektórych swoich bezpośrednich rywali tj. Nissan Qashqai , Hyundai Tucson czy Kia Sportage. To jednak w dalszym ciągu model będący jedną z najlepszych opcji pod względem stosunku jakości do ceny. Niestety modny segment modeli typu SUV jest jednym z najbardziej konkurencyjnych, więc nie jest mu lekko przebić się wśród ofert innych marek.
Hiszpański producent teraz oferuje swojego SUV-a z rabatem na 8 000 zł. Najprostsza wersja z silnikiem 1,0 l o mocy 115 KM i manualną skrzynią biegów to dziś wydatek 96 200 zł. Nie ma jednak w konfiguratorze opcji z modnym napędem bardziej eko, więc lepszą opcją będzie japoński konkurent, który także jest w promocji i ma o wiele więcej do zaoferowania.
SUV od Suzuki z etykietą eko okazuje się lepszą opcją na nowy samochód
Suzuki S-Cross to kompaktowy SUV, który jako opcja dla hiszpańskiego modelu prezentuje się lepiej wyraźnie lepiej. Wyróżnia się na tle konkurencji zarówno pod względem ceny, mechaniki, jak i designu.
Najprostsza wersja Comfort tego modelu ma obecnie cenę wywoławczą nieco ponad 105 000 zł, co jest dobrą ofertą po rabacie. Suzuki S-Cross z silnikiem 1.4 BoosterJet mild Hybrid z manualną skrzynią biegów ma wówczas moc 129 KM. Ze względu na to, że silnik współpracuje z lekkim systemem mikrohybrydowym, to zużycie paliwa wynosi zaledwie 5,3 l na 100 km. To jest naprawdę niska wartość biorąc pod uwagę segment pojazdu i jego cechy.
Wyjątkowa promocja dla kierowców. Odbierz bon o wartości 120 zł na paliwo
To prawda, że pod względem wystroju wnętrza i jakości Suzuki S-Cross może się wydawać bardzo proste. Jednak przewyższa niektóre tańsze modele ofertą opcji w podstawowym wyposażeniu. Poza tym nie ma czego zazdrościć hiszpańskiemu rywalowi.
Już w wersji podstawowej Comfort oferuje reflektory LED Hi/Low (dla świateł mijania i drogowych), system Dual Sensor Brake Support (DSBS), system multimedialny z 7-calowym ekranem dotykowym, kamerę cofania, czy adaptacyjny tempomat (ACC).