Hyundai i20 to niedrogi samochód z bogatym wyposażeniem
Południowokoreańska marka Hyundai znajduje się wśród preferencyjnych marek klientów w Polsce. Producent ma bogaty asortyment i każdy znajdzie w nim samochód, jakiego szuka. Ponadto wie, że istotne znaczenie ma cena i wyposażenie, oraz że musi stawić czoła wielu konkurentom.
Odnowiony praktyczny model i20 stara się teraz być liderem w segmencie B, a Hyundai mu to ułatwia, oferując go z rabatem i świetnym wyposażeniem. Model napędzany wydajnym silnikiem benzynowym, posiada automatyczną skrzynię biegów oraz etykietę ECO. Wiadomo, że ma to dziś duże znaczenie, a lista rywali jest długa.
Wraz z „liftingiem” i20 doczekał się aktualizacji wyglądu zewnętrznego, ale przede wszystkim wyposażenia technologicznego. Ponadto wszystko inne pozostaje w doskonałej relacji ceny do jakości. W rezultacie można mieć nowy samochód hybrydowy z całym wyposażeniem i automatyczną skrzynią biegów za mniej niż 100 000 zł.
Jakie wyposażenie Hyundaia i20 w eko ofercie?
Hyundai podzielił gamę odnowionego i20 na poziomy wyposażenia Pure, Modern i Smart. Rabaty związane są z wykończeniem modelu Modern i Smart. Najbardziej godne elementy wyposażenia standardowego obejmują m.in.:
– Wiele poduszek powietrznych (przednie, boczne i kurtynowe),
– Reflektory LED z funkcją doświetlania zakrętów, asystent świateł drogowych,
– Automatyczny czujnik oświetlenia i deszczu,
– Wielofunkcyjna kierownica pokryta skórą z możliwością regulacji wysokości i głębokości,
– Cyfrowy zestaw wskaźników o przekątnej 10,25 cala,
– System informacyjno-rozrywkowy z 8-calowym ekranem dotykowym
– ABS + ESC+ HAC + MCB
– Lusterka boczne elektrycznie sterowane i podgrzewane,
– Ogranicznik prędkości,
– Wykrywanie martwego pola z ostrzeganiem o ruchu z tyłu,
– Tylne czujniki parkowania,
– Asystenta utrzymywania pasa ruchu (LKA), monitorowanie uwagi kierowcy (DAW), ostrzeganie o odjechaniu poprzedzającego pojazdu (LVDA).
Jakie są opcje mechaniczne do wyboru?
W ofercie bardziej eko będzie Hyundai i20 z trzycylindrowym silnikiem benzynowym T-GDi o pojemności 1,0 litra. Zelektryfikowany blok wykorzystujący 48-woltową technologię miękkiej hybrydy (MHEV), generuje moc 100 KM i 200 Nm maksymalnego momentu obrotowego.
Współpracuje z siedmiobiegową, dwusprzęgłową automatyczną skrzynią biegów DCT i napędem na przednie koła. To pozwala mu przyspieszać od 0 do 100 km/h w 12,1 sekundy i osiągać prędkość maksymalną 180 km/h. Dodatkowo producent stwierdza średnie zużycie paliwa na poziomie 5,2 litra na 100 kilometrów i emisję CO2 na poziomie 121 g/km zgodnie z cyklem WLTP.
Zgodnie z cennikiem tak skonfigurowany odświeżony Hyundai i20 kosztuje 93 400 zł. To nie znaczy, że nie można wydać mniej. Hyundai i20 z rocznika modelowego 2024, będzie kosztował 84 900 zł. Wybór manualnej skrzyni biegów pozwala zaoszczędzić dodatkowe 6000 zł. Tak samo będzie w przypadku odświeżonego wariantu modelu. Dlatego ostateczny rabat zależy od klienta i od tego, jaką wersje uzna za idealną.
Najprostsza to wydatek 73 400 zł albo 80 900 zł w zależności od rocznika modelowego. To jednak wariant dla tych, którzy nie potrzebują mocy powyżej 80 KM. Trzeba pamiętać, że jeśli to wciąż koszt poza twoim budżetem, to można wybrać używanego Hyundaia i20.
Powyższa publikacja nie charakteru płatnej promocji producenta.
Wyjątkowa promocja dla kierowców. Odbierz bon o wartości 120 zł na paliwo