Ciekawa promocja taniej marki obejmuje duże dofinansowanie na paliwo
Europejskie marki znane z napędów hybrydowych tj. Toyota mają w swojej ofercie atrakcyjne modele miejskie np. Yaris. Nie jest jednak tajemnicą, że zarówno japońska marka, jak i Renault ze swoim Clio mają już godnego rywala, który wjeżdża do europejskich salonów.
Klienci w Polsce też sobie go kupią w atrakcyjnej cenie i bez konieczności korzystania z wtyczki. Ten tani bardzo wydajny model hybrydowy to nowe MG3, które stało się sensacją salonu w Genewie. Na razie oferowane w Wielkiej Brytanii i Hiszpanii cieszy się dużym zainteresowaniem.
Ciekawa promocja taniej marki obowiązuje w tym drugim kraju. To dlatego, że marka obecna na tamtejszym rynku od lat, doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że jej modele, choć rewelacyjnie się sprzedają, to musi ona nadal podejmować kroki naprzód, aby móc się rozwijać i walczyć z konkurencją.
Narzędzie w postaci karty o wartości 526 euro na paliwo to ekstra dodatek do nowego MG3. Nowiutki samochód będzie można tankować z kartą na każdej stacji Repsol w Hiszpanii przez 24 miesiące.
Cena nowego MG3 w Hiszpanii to niecałe 20 000 euro
To nie przypadek, że brytyjski producent, należący obecnie do azjatyckiego giganta Saic Motors, zdecydował się na taką premierową promocję.
Nowe MG3 jest najbardziej oczekiwaną premierą na hiszpańskim rynku. Model może się pochwalić atrakcyjną ceną poniżej 20 000 euro i mocą blisko 200 KM. Jeśli dołożymy do tego wydajny napęd hybrydowy niewymagający ładowania z wtyczki i znacznie większy akumulator niż u bezpośrednich rywali, to z dużym prawdopodobieństwem możemy oczekiwać ogromnego zainteresowania modelem.
W związku z tym, że wielu klientów poszukuje wydajnego pojazdu użytkowego, to nowe MG3 z kartą na zakup paliwa o wartości 526 euro to więcej niż promocja. To chociażby dlatego, że kierowcy pokonujący od 6 000 do 8 000 km rocznie mają szansę nie wydawać na paliwo ani grosza przez rok czasu.
Taki przebieg jest wiecej niż prawdopodobny, biorąc pod uwagę, że taki samochód porusza się głównie w mieście. Tak czy inaczej uruchomienie takiej promocji z okazji premiery modelu to jest coś, o czym marzyłoby wielu klientów w Polsce. Tymczasem ceny modelu na naszym rynku nadal owiane są tajemnicą.