Najnowsza kampania pod hasłem „Kierowcy, jesteśmy na TY od Zera”
Krzysztof Hołowczyc współpracował już z marką Tyskie w poprzednich latach, jednak tym razem nowością będzie także obecność Adama Małysza. Popularny skoczek z Wisły po zakończeniu swojej pełnej sukcesów kariery na skoczniach narciarskich postanowił spróbować swoich sił w rajdach.
Na planie filmowym mogliśmy obserwować ten duet w roli zawodowych kierowców, majsterkowiczów, czy grillujących w weekend kolegów. Towarzyszyły im z kolei takie maszyny jak Subaru Impreza, MINI Cooper, czy ciągnący na przyczepie ogromną łódź Land Rover. Choć jak to na planie filmowym bywa, czasu było mało, ale mimo to panowie znaleźli chwilę aby przedstawić nam cały projekt z bliska.
– Cieszę się, że spotykamy się z Krzyśkiem jako ambasadorzy Tyskiego Zero, by dzielić się z innymi miłośnikami motoryzacji naszą pasją i dobrymi praktykami. Wzajemna uprzejmość na drodze, zaraz po bezpiecznym i odpowiedzialnym prowadzeniu, to mądry postulat. Kierowcy, bądźmy na Ty od Zera – apelował Adam Małysz.
Trzeźwość za kierownicą – ważny postulat marki Tyskie
Ponadto, ostatnie dni bardzo mocno przypomniały nam o zbliżającej się wielkimi krokami wiośnie. To czas, w którym chętnie spotykamy się ze znajomymi, wyjeżdżamy nad wodę, czy inne podróże weekendowe z rodziną. Kampania ma na celu przypomnieć kierowcom, że w takiej sytuacji mogą pozwolić sobie na piwo bezalkoholowe.
Łukasz Kling, brand manager Tyskie: – Do naszego świata zapraszamy wszystkich zmotoryzowanych: zawodowych i amatorów kierowców, motocyklistów, pasjonatów, konstruktorów, garażowych majsterkowiczów, gadżeciarzy. Bo wszyscy kierowcy mogą być ze sobą na Ty – bez względu czym jeżdżą. Adam Małysz i Krzysztof Hołowczyc są mocną parą, która mogłaby reprezentować Polskę w międzynarodowych rajdach. Obaj startowali w Dakarze. Wybitni kierowcy, mimo różnych ścieżek kariery, spotykają się w świecie Tyskie Zero.
Kampania reklamowa bezalkoholowego Tyskie rusza 11 marca. Ma ona przypominać kierowcom, że przed jazdą samochodem, wolno pić tylko piwo bezalkoholowe. Głównymi nośnikami kampanii będą spoty reklamowe o tematyce motoryzacyjnej emitowane w telewizji i Internecie. Ale bazując na naszych doświadczeniach z planu filmowego jesteśmy przekonani, że wpadną w oko każdemu miłośnikowi samochodów i złocistego trunku.