BMW z nową ambasadorką
Niemiecka marka po raz kolejny zaskakuje, nawiązując współpracę z Małgorzatą Szumowską, która została nową ambasadorką firmy. Przedstawiciele popularnego producenta motoryzacyjnego podkreślają, że jej wartości osobiste są uosobieniem inspiracji, jaką BMW chce przekazać światu.
Twórczość Małgorzaty Szumowskiej jest doceniana nie tylko w naszym kraju, ale i również za granicą przez szanowanych krytyków. Jej obrazy są wyraziste i wnoszą zupełnie nową jakość do współczesnej kinematografii. Potwierdzeniem tych słów są liczne wyróżnienia na krajowych i międzynarodowych festiwalach filmowych.
Profil artystyczny i wartości osobiste reżyserki doskonale korespondują z rolą ambasadorki marki BMW. ,,Małgorzatę Szumowską już przy pierwszym spotkaniu można określić jako wulkan pozytywnej energii. Jest uosobieniem inspiracji, jaką BMW chce przekazać światu. Mocna osobowość – wielka indywidualność. Definiuje sukces na własnych zasadach, często idąc pod prąd. Jej wybory pozwalają zachować artystyczną niezależność, a determinacja przynosi radość z życia w zgodzie z własnymi wartościami. Spełniona, ale pełna energii, gotowa iść naprzód, realizując zarówno artystyczną, jak i społeczną misję. Odważnie zabiera głos w istotnych kwestiach odsłaniając wrażliwość na otaczający ją świat” – mówi Kacper Studencki, Dyrektor Marketingu BMW.
W pogoni za bezemisyjną przyszłością
Marka nie tylko pragnie być częścią zrównoważonej przyszłości, ale też jej siłą napędową. Jest to strategia BMW, w którą wpisuje się współpraca firmy z Małgorzatą Szumowską. Nawet teraz BMW Group może się pochwalić szczególnym portfolio samochodów klasy premium z napędem elektrycznym, godnym miana światowego lidera. Aktualnie marka oferuje model zasilany w pełni i wyłącznie prądem w każdym segmencie rynku. Cała wykorzystywana przez BMW energia elektryczna pochodzi ze źródeł odnawialnych. Co więcej, wszystkie zakłady producenta samochodów są neutralne pod względem emisji dwutlenku węgla. Marka opracowała także innowacyjne materiały, a wraz z nowym BMW serii 5 po praz pierwszy wprowadzono całkowicie wegańskie wnętrze.
,,Temat zanieczyszczenia planety dotyczy każdego z nas. Wierzę, że naszymi codziennymi wyborami mamy wpływ i możemy być częścią zmiany. Jest to proces długofalowy, ale każdy, w miarę swoich możliwości, ma w nim swój udział. BMW umożliwia mi jazdę elektrycznym samochodem. To jest przyszłość”– mówi Małgorzata Szumowska.
BMW posiada ponad 50-letnią tradycję zaangażowania w świat kultury. Świadectwem tego jest połączenie sił marki z Małgorzatą Szumowską. Producent samochodów jest mecenasem sztuki i aktywnie wspiera ją wraz z wiodącymi instytucjami na świecie. Wśród nich znajduje się, chociażby Tate Modern w Londynie, jak i opera La Scala w Mediolanie. BMW ma również swoje udziały w polskiej sztuce, o czym świadczy fakt, że marka zainicjowała projekt BMW Art Club.
,,Wierzę, że sztuka może zmieniać ludzi. BMW od lat angażuje się w ten obszar wspierając działania artystyczne. Myślę, że to będzie udana podróż” – dodaje reżyserka.
Małgorzata Szumowska dołącza do grona Przyjaciół marki BMW. Poza nią ambasadorami są: piosenkarka Monika Brodka, piosenkarz Krzysztof Zalewski, śpiewak operowy Jakub Józef Orliński oraz aktor Maciej Musiałowski.