To najlepszy argument, jaki ma Dacia na ofertę swoich konkurentów
Wiadomo, że samochody drożeją, a co za tym idzie, głównym argumentem zakupu staje się cena. Sukces Dacii Sandero nie jest więc dziełem przypadku. Fakt, że zajęła drugie miejsce w rankingach na najlepiej sprzedający się samochód na europejskich drogach, nie jest jednak jedynie kwestią ceny zakupu.
To niewątpliwie ważny argument, ale prawdą jest też, że trzecia generacja świetnego użytkowego modelu ma jeszcze tańszą konkurencję. Te występują także w innych segmentach niż Sandero i Duster. Jednak ci, którzy wybiorą konkurencję, muszą mieć świadomość, że może nie móc konkurować twarzą w twarz z budżetową marką pod względem relacji jakości do ceny. To wciąż najlepszy argument, jaki ma Dacia.
Wyświetl ten post na Instagramie
Dacia odkłada luksusy i technologie na półkę
Polityka rumuńskiego producenta od początku jest taka sama- Dacia oferuje w swoich modelach więcej niż poprawne wyposażenie. Jednocześnie rezygnuje z luksusów i nowoczesnych technologii, które robią coś innego niż wzrost ceny samochodu.
To najlepsza recepta w czasach gdy dochodzi do podwyżek cen w salonach samochodowych. Jak widać świetnie działa patrząc na sukces Sandero. Jego kolejna, trzecia już generacja, nadal najlepiej się sprzedaje w grupie pojazdów użytkowych.
Dacia przyjęła strategię, by nie robić nic. Postawiła na opcje takie jak: Dacia Spring , pierwszy elektryczny, Sandero, który odnosi sukces, jako pojazd użytkowy, czy Dustera, niskobudżetowego SUV-a. Ten ostatni jest jednym z najlepiej sprzedających się modeli w Europie, bo jego cena podstawowa to 77 000 zł, co daje kwotę 13 000 euro. Tańszego prostego SUV-a oferuje Mahindra, ale marka pomimo atrakcyjnej cenowo oferty sprzedała niewiele samochodów. Dacia nadal wiedzie prym w rankingach sprzedażowych, posiadając najlepszą receptę na drożyznę w cennikach samochodowych.
NIE PRZEGAP
Dacia Duster ma do czynienia z poważnymi konkurentami. To prawdziwi killerzy rumuńskiego bestselleru