Historie marki i jej renomę na rynku międzynarodowym buduje się przez dekady, ponieważ ludzie muszą uwierzyć w głoszone przez dział marketingu hasła. Dodatkowo za argumentami powinny iść empiryczne doświadczenia, które potwierdzają nasze wyobrażenie o danej marce w naszej głowie. Tego procesu nie da się znacząco przyspieszyć, dlatego marka Genesis jest dopiero na początku swojej drogi.
Przypadek Lexusa
Określone marki samochodów kojarzą się w schematyczny sposób. Toyota z założenia miałaby ogromne trudności, żeby awansować do grona marek premium, dlatego stworzyła submarkę o nazwie Lexus. Dzisiaj niewiele osób podważa istotę tego producenta na motoryzacyjnym rynku, a każda następna premiera nowego modelu lub jego facelifting budzą zainteresowanie mediów. Podobnie ma być z marką Genesis, która powstała pod skrzydłami Hyundaia i jest z nami mniej więcej od 2015 roku.
Genesis GV70 – SUV, którego chcesz mieć!
Jednym z największych kłopotów współczesnej motoryzacji w Europie, jest jej cena. Za modele z segmentu premium koncerny motoryzacyjne oczekują dużej ilości pieniędzy. Czy Genesis GV70 jest tańszy? Trudno powiedzieć, ponieważ oficjalnie dosyć trudno jest kupić ten model w Europie. Na pewno ma on na pokładzie rozwiązania klasy premium, które mogą się podobać. Do tego obsługa multimediów jest połączeniem przycisków i ekranów, więc mamy dobrze zachowaną funkcjonalność. Jeśli chcemy się wyróżnić i mieć produkt bardzo dobrej jakości, jest to mocno atrakcyjna propozycja.
Najgorszy jest tylko jeden element!
Niestety w Europie a szczególnie w Polsce na wiele produktów patrzymy przez pryzmat marki i jej logo. Z tego samego powodu auta marki KIA lub Hyundai jeszcze parę lat temu wzbudzały uśmiech politowania. Dzisiaj już tak nie jest, choć nadal są ludzie „oporni” na argumenty. Genesis miał już swoją próbę w Europie i spotkał się z chłodnym przyjęciem. Przez to motoryzacja na Starym Kontynencie jest uboga w swoją różnorodność.