Citroën elektryczny z ciekawą ofertą
Citroën prezentuje bardzo ciekawą ofertę. Mianowicie kierowcy, decydujący się na zakup nowego Citroëna Ami, otrzymają bezpłatne ładowanie przez 3 miesiące w sieci ładowania EV firmy Ubitrcity. Chcąc rozpocząć darmową sesję ładowania, należy aktywować swój rabat za pomocą indywidualnego kodu w aplikacji Shell Recharge.
Na naszym kontynencie współpraca będzie koncentrowała się na umożliwieniu konsumentom przejścia na pojazdy elektryczne poprzez zwiększenie liczby ładowarek. Ładowarki EV od firmy Ubitricity są coraz to bardziej dostępne dla samochodów elektrycznych Citroëna na coraz większej liczbie rynków w Europie. Jednym z głównych celów tej współpracy jest dalsze przyspieszenie tego rozwoju.
Aktualnie są jedynie dwie opcje, aby skorzystać z sieci ładowania od Ubitrcity. Pierwsza to skanowanie kodu QR z pomocą smartfona. Drugi sposób wymaga skorzystania z aplikacji dowolnego dostawcy usług mobilnych, takich jak Shell Recharge. W ramach ciekawostki warto wspomnieć o tym, że aplikacja Shell oferuje dodatkowe funkcje umożliwiające przegląd wszystkich sesji ładowania.
Obie marki cieszą się z zawarcia nowej współpracy
Daniel Kunkel, dyrektor generalny ubitricity, powiedział: ,,Wizje Ami firmy Citroën i punktów ładowania na latarniach firmy ubitricity zgrabnie się pokrywają – są minimalistyczne, oszczędzające przestrzeń i proste i dostępne dla każdego. W wielu europejskich miastach przestrzeń jest na wagę złota, a dla kierowców EV nieposiadających prywatnego parkingu, rozwiązanie ubitricity w postaci punktów ładowania na słupach oferuje wygodny i niedrogi dostęp do ładowania na ulicy tuż przy ich drzwiach”.
Laurent Barria, dyrektor marketingu i komunikacji Citroën powiedział: ,,Jesteśmy bardzo zadowoleni z partnerstwa z ubitricity przy tym przedsięwzięciu. Ami oferuje kompleksowe rozwiązanie dla mobilności miejskiej, naszym celem jest ułatwienie swobody poruszania się i dostosowanie jej do potrzeb jak największej liczby osób”.
Eurig Druce, Dyrektor Zarządzający w Citroën UK powiedział: ,,Dzięki temu partnerstwu chcemy zapewnić naszym brytyjskim nabywcom bezproblemowe, przystępne cenowo rozwiązanie do ładowania ich Ami. Jest to zgodne z filozofią Citroëna, polegającą na dostarczaniu pojazdów elektrycznych z podejściem zorientowanym na klienta, w którym pojęcie opieki jest bardzo obecne”.