Zmiany w BMW Group Polska. Hubert Fronczak będzie odpowiadał za public relations

Wraz z 1 września bieżącego roku Hubert Fronczak awansuje w strukturach BMW Group Polska. Nowa rola będzie polegała na zarządzaniu działem komunikacji korporacyjnej oraz na pełnieniu roli rzecznika prasowego.

Zmiany w BMW Group Polska. Hubert Fronczak będzie odpowiadał za public relations
Podaj dalej

Kim jest Hubert Fronczak? 

Od 2016 roku Hubert Fronczak pracuje w BMW Group jako Product Communications Manager. Był on odpowiedzialny za komunikację produktową w BMW oraz MINI. Dodatkowo Hubert posiada 15-letnie doświadczenie w public relations i marketingu. Teraz jego obowiązki poszerzą się o komunikację korporacyjną i działania public affairs. 

Co więcej, pracował przy projektach sponsoringowych dla marek z sektora odzieżowego, energetycznego, finansowego oraz spożywczego. Wcześniej przez wiele lat związany był także z branżą marketingu sportowego. Realizowane przez niego projekty niejednokrotnie były nagradzane w branżowych konkursach m.in. Złote spinacze czy Effie.

Poprzedniczka Fronczaka zdecydowała się na podjęcie nowych wyzwań

BMW logo
Fot. pixabay.com

Katarzyna Gospodarek, która przez 10 lat kierowała zespołem public relations w BMW Group odeszła z zespołu, aby podjąć się nowych wyzwań zawodowych. 

 

Przeczytaj również