Lexus jest niezaprzeczalnym królem jakości
„Lexus po raz 11. z rzędu zajął pierwsze miejsce, co tylko potwierdza najwyższy poziom w zakresie jakości obsługi klienta. Wyjątkowa kultura korporacyjna Lexusa sprawia, że korzystanie z jego oferty jest wyjątkowo łatwe i przyjemne. To odróżnia Lexusa od innych marek motoryzacyjnych w Norwegii” – stwierdził Mikkel Korntved, wiceprezes Loyalty Group International.
Jakość obsługi jest kwintesencją marki Lexus. Głównym celem firmy jest traktowanie każdego klienta jak gościa we własnym domu. Zasady japońskiej gościnności Omotenashii zastosowane w salonach producenta, które opierają się o trzy niezbędne aspekty: dbałość o szczegóły, przewidywanie oczekiwań klientów oraz wyrażanie wdzięczności.
„Naszym sukcesem jest nie tylko to, że dostarczamy wysokiej jakości samochody z charakterem. Przywiązanie ogromnej wagi do obsługi klienta i pracy serwisu jest integralnym elementem naszej marki. Wiemy, że nasi klienci to doceniają” – powiedział Jan Christian Holm, dyrektor Lexus Norway.
Lexus nagradzany na każdej płaszczyźnie
Wyróżnienie w badaniu AutoIndex to tylko kolejny dowód najwyższych standardów marki. W ostatnim czasie jakość samochodów Lexusa została również doceniona przez prestiżowy brytyjski magazyn “What Car?” – nagradzając producenta Reliability Award w dorocznym Reliability Survey, co ciekawe to już trzeci taki tytuł z rzędu. Jeszcze wcześniej belgijska organizacja Test-Achats/Test-Aankoom oceniła Lexusa jako najbardziej niezawodną markę.
Oprócz wymienionych kategorii nagrodami cieszą się również modele japońskiej firmy. Druga generacja modelu NX w styczniu tego roku została wybrana Hybrydą Plug-In Roku przez „What Car?”, natomiast francuski „Kilomètres Entreprise” uznał NX-a za najlepszego SUV-a dla biznesu.