Lexus wyróżniony za wysoką jakość obsługi klienta. Marka ustanowiła nowy rekord

Lexus zatriumfował już jedenasty raz w norweskim badaniu satysfakcji klientów AutoIndex w każdej kategorii. Japoński producent zdobył 935 na 1000 możliwych punktów – ustanawiając przy tym nowy rekord badania. Utwierdza to tylko w przekonaniu, że Lexus reprezentuje wysoką jakość produktów i usług. 

Lexus wyróżniony za wysoką jakość obsługi klienta. Marka ustanowiła nowy rekord
Podaj dalej

Lexus jest niezaprzeczalnym królem jakości 

„Lexus po raz 11. z rzędu zajął pierwsze miejsce, co tylko potwierdza najwyższy poziom w zakresie jakości obsługi klienta. Wyjątkowa kultura korporacyjna Lexusa sprawia, że korzystanie z jego oferty jest wyjątkowo łatwe i przyjemne. To odróżnia Lexusa od innych marek motoryzacyjnych w Norwegii” – stwierdził Mikkel Korntved, wiceprezes Loyalty Group International.

Jakość obsługi jest kwintesencją marki Lexus. Głównym celem firmy jest traktowanie każdego klienta jak gościa we własnym domu. Zasady japońskiej gościnności Omotenashii zastosowane w salonach producenta, które opierają się o trzy niezbędne aspekty: dbałość o szczegóły, przewidywanie oczekiwań klientów oraz wyrażanie wdzięczności. 

„Naszym sukcesem jest nie tylko to, że dostarczamy wysokiej jakości samochody z charakterem. Przywiązanie ogromnej wagi do obsługi klienta i pracy serwisu jest integralnym elementem naszej marki. Wiemy, że nasi klienci to doceniają” – powiedział Jan Christian Holm, dyrektor Lexus Norway.

Lexus nagradzany na każdej płaszczyźnie

Wyróżnienie w badaniu AutoIndex to tylko kolejny dowód najwyższych standardów marki. W ostatnim czasie jakość samochodów Lexusa została również doceniona przez prestiżowy brytyjski magazyn “What Car?” – nagradzając producenta Reliability Award w dorocznym Reliability Survey, co ciekawe to już trzeci taki tytuł z rzędu. Jeszcze wcześniej belgijska organizacja Test-Achats/Test-Aankoom oceniła Lexusa jako najbardziej niezawodną markę. 

Oprócz wymienionych kategorii nagrodami cieszą się również modele japońskiej firmy. Druga generacja modelu NX w styczniu tego roku została wybrana  Hybrydą Plug-In Roku przez „What Car?”, natomiast francuski „Kilomètres Entreprise” uznał NX-a za najlepszego SUV-a dla biznesu. 

 

 

 

 

Przeczytaj również