Diesel V6 w Renault?
Pomijając już odejście od silników typu Diesel jako takich… Pamiętacie jeszcze, gdy niemal każdy producent miał w swojej ofercie coś z silnikiem typu V6? Audi, BMW, Mercedes, ale też Skoda czy Volkswagen. Z dzisiejszego punktu widzenia Renault Laguna z silnikiem Diesla wydaje się czymś nieprawdopodobnym.
Ostatnia generacja Laguny była produkowana do 2015 roku i do tego czasu oferowała nie jeden, a dwa silniki V6. Z jednej strony była benzyna 3,5 V6, która generowała 238 KM. Rzadkość stanowił wysokoprężny Diesel 3.0 V6 dCi o mocy 235 KM i 450 Nm. Dzięki niemu samochód rozpędzał się od 0 do 100 km/h w 7,5 sekundy, a prędkość maksymalna wynosiła 242 km/h.
Wspominany VW Passat, czy Skoda Superb, oferowały tylko benzynę V6, ale przez lata nie było takiego Diesla. W tych czasach oprócz marek premium tylko Renault oferowało taki silnik typu Diesel. Dziś wiadomo jak wygląda sytuacja…Jeśli chcecie takie Renault z silnikiem typu Diesel V6, wciąż możecie kupić je jako używane.
Coupe, albo kombi
Na mobile.de wybór nie jest duży – jest kilkadziesiąt egzemplarzy. Chcąc samochód z niskim przebiegiem, trzeba sięgnąć po coupe, co również jest dosyć niezwykłe Przy odrobinie wysiłku można dostać też kombi, a sedan to raczej rzadkość.
Oczywiście wyposażenie zawsze będzie na najwyższym poziomie – automatyczna klima, elektryczne i podgrzewane przednie fotele, czy nawigacja to oczywistość.
Poniżej znajdziecie coupe z przebiegiem 128 000 km w dobrym stanie za 13 899 euro (64 000 zł). Inny niemiecki sprzedawca oferuje coupe w takiej samej specyfikacji z przebiegiem 7853 km, które kosztuje już 29 999 euro (130 tys. zł). Biorąc pod uwagę, co dziś można kupić za takie pieniądze, to niemal jak promocja.