Finowie na każdym odcinku uzyskali najlepszy rezultat, ale na ósmej próbie otrzymali dziesięciosekundową karę. Ta pozwoliła wpisać się na listę oesowych triumfatorów Łukaszowie Byśkiniewiczowi i Zbigniewowi Cieślarowi, który ostatecznie zostali sklasyfikowani na drugim miejscu. Czwarta załoga RSMP straciła do mistrzów Polski 45,29 sekundy.
Najniższy stopień podium wywalczył kolejny duet w Hyundaiu i20 R5: Martin Vlcek i Ondrej Krajca (+1;03,80), za którymi znalazł się Paweł Danilczuk i Krzysztof Dzyr (+1:13,77).
Piąte miejsce w klasyfikacji generalnej wywalczyłby 14-letni Hubert Laskowski. Młody kierowca coraz lepiej dogadywał się z Fabią Rally2 Evo i popołudniu regularnie uzyskiwał czasy w czołowej piątce. Do poprzedzającej go załogi straciłby nieco ponad sześć sekund. Na prawym fotelu zasiadał Michał Kuśnierz.
Po niedopuszczeniu przez PZM do startu Laskowskiego, który ma łotewską licencję i startował m.in. w rundzie mistrzostw Europy: Rajdzie Lipawy, z piątego miejsca cieszy się duet ORLEN Team: Kacper Wróblewski/Jakub Wróbel (+1:33,2) w Fordzie Fiesta Proto. Manfred Stohl i Michaela Markl (+1:34,19), którzy przywieźli do Polski elektrycznego Citroena C3 zostali sklasyfikowani na szóstej pozycji.
W klasie R2 najszybsi okazali się Rafał Kręcioch i Marcin Drewniak w Peugeocie 208 R2. R2 wygrali prezentujący jako pierwsza polska załoga na polskich oesach Porsche RGT Jacek Sobczak i Tomasz Borko.
Klasa H1 padła łupem Michała i Jacka Pryczków w Subaru Imprezie. Marcin Kozłowski i Michał Jucewicz w Fordzie Sierra Cosworth byli najlepsi w klasie H2. W klasie H3 wygrał duet Mrzygłód/Biernot w Hondzie Civic.