Akcja serwisowa i długa lista aut
Lista jest bardzo długa, więc zanim zaczniecie ją przeglądać, weźcie głęboki oddech. Wśród samochodów marki Toyota wezwania do serwisu mogą spodziewać się właściciele: 2019 Corolla Hatchback, 2017-2019 Highlander, 2018-2020 Camry , 2020 Corolla, 2018-2019 Land Cruiser, 2017-2020 Tacoma, 2019-2020 RAV4, 2019-2020 Sequoia, 2017-2020 Sienna oraz 2019-2020 Tundra.
Akcja serwisowa obejmie również sporo samochodów Lexusa: 2018-2020 ES350, 2017 GS200t, 2017-2019 GS350, 2019 GS300, 2018-2020 LC500h, 2019-2020 LS500, 2018-2019 GX460, 2017 IS200t, 2019 IS300, 2019 IS350, 2018-2020 LC500, 2018 LS500, 2019 LS500h, 2018-2019 LX570, 2017 RC200t, 2019 RC300, RC350, 2017 i 2019-2020 RX350, 2018-2020 RX350L, 2019 UX200 oraz 2018-2019 NX300.
Japoński producent samochodów powiadomi właścicieli o usterce przed datą 23 grudnia. Wtedy też ma rozpocząć się akcja serwisowa. Gdy dostaniemy informację, należy umówić się na spotkanie z autoryzowanym dealerem, który wymieni zespół pompy paliwa na poprawiony. Akcja zostanie przeprowadzona bezpłatnie.
Brak refundacji
Warto również zauważyć, że w dokumentach nie ma ani słowa o ewentualnym planie refundacji. Biorąc pod uwagę fakt, że wszystkie pojazdy objęte akcją serwisową są stosunkowo nowe, powinny być objęte gwarancją.
Toyota i Lexus oznaczyły akcję odpowiednio 20TA02 i 20LA01. Zainteresowani właściciele z pytaniami mogą skontaktować się z serwisem.