Samochód otrzymał szereg modyfikacji wizualnych. Została nałożona na niego pomarańczowa folia metaliczna w cenie około 12 tys. zł, natomiast na maskę trafiło włókno węglowe o oszałamiającej wartości ponad 20 tys. zł. Na masce znalazło się też umieszczone centralnie spore wybrzuszenie z pionowymi otworami wentylacyjnymi.
Super sedan jeździ na 21-calowych kutych kołach. Podstawowy układ wydechowy został zamieniony na tytanowy zestaw z czworokątnymi końcówkami skąpanymi we włóknie węglowym. Podobnie jak w przypadku innych ulepszeń, niestandardowy układ wydechowy dostosowany do M5 od G-Power nie jest tani. Kosztuje dokładnie 35 tys. zł.
Zdecydowanie największe zmiany zostały wprowadzone pod maską czterodrzwiowego supersamochodu. 4-litrowy silnik V8 z podwójnym turbodoładowaniem otrzymał szczególną kurację, która zapewniła mu moc 829 KM i moment obrotowy w wysokości 1050 Nm.
Wszystko to sprawiło, że sprint do 100 km/h zajmie mu tyle samo, ile Bugatti Veyronowi – okrągłe 2,5 sekundy. Super BMW będzie kontynuowało przyspieszanie aż do osiągnięcia wartości 350 km/h.
Ogromny wzrost mocy o ponad 200 KM w porównaniu do standardowej M5 uzyskano dzięki niestandardowej parze turbosprężarek (24 tys. zł), wyżej wspomnianego układu wydechowego, a także wielu ulepszeń sprzętu i oprogramowania. Co ciekawe, G-Power wspomina że prędkość maksymalna jest regulowana elektronicznie.