Okazuje się, że niektórzy naprawdę myśleli, że jest to elektryczny pick-up o kontrowersyjnym designie. Youtuber podjechał nim pod salon Tesli i ludzie zaczęli robić mu zdjęcia. Niektórzy na poważnie, inni wiedząc, że to fake.
Airrack śmiało spróbował namówić menedżera salonu, czy mógłby zaparkować pojazd w showroomie, ale ten nie dał się nabrać. Patrząc na prymitywną jakość wykonania, trudno się dziwić. Twórca opowiedział o tym w powyższym wideo.
Tak czy inaczej akcję można uznać za sukces, jak zresztą każdą aktywność wokół Cybertrucka. Pojazd ze względu na karykaturalny wygląd stał się bohaterem wielu memów. Eksperci chylą czoła przed prezesem Tesli, Elonem Muskiem, który nie musi organizować budżetu na reklamowanie pojazdu.
Powyżej możecie zobaczyć materiał pokazujący jeszcze kulisy powstania kartonowej Tesli Cybertruck oraz jak dopasowano ją do Forda F-150. Z kolei linijkę niżej post z Instagrama prezentujący samoróbkę Tesli Cybertruck, uchwyconą w Rosji. Nie wiemy na bazie, jakiego pojazdu została zrobiona, ale komuś rzeczywiście musiało na niej zależeć.
https://www.instagram.com/p/B6Oo67wiaPg/
Tesla wśród gigantów pozwanych ws. śmierci dzieci, zmuszanych do pracy w afrykańskiej kopalni