Rodin FZero ma być spełnieniem marzenia australijskiego miliardera, David Dickera – właściciela firmy. Auto ma być dostępne w dwóch wersjach. Ta „grzeczniejsza” ma oferować atmosferyczny, 4-litrowy silnik V10 generujący około 700 KM mocy.
W agresywnej wersji dojdą dwie turbosprężarki, które mają dać nie mniej niż 1000 KM. Z najostrzejszym mapowaniem jednostka ma oferować aż 1600 KM. W połączeniu z zaledwie 605 kilogramami masy (z kierowcą!) i dociskiem dochodzącym do 4000 kg ma to być pocisk nie tylko na prostej, ale i na zakrętach.
Rodin Cars zatrudnił do projektu wielu ekspertów, w tym Grahama Dale’a-Jonesa – legendarnego motorsportowego inżyniera Coswortha i Forda. Pierwsze egzemplarze mają być dostępne tylko do użytku na torze, ale trwają także prace nad wersją, która uzyska homologację drogową.