W tym roku Malcolm Wilson ze zgromadzonego budżetu pokrywa koszty startów Elfyna Evansa i Teemu Suninena. Jednak w przeciągu całego sezonu możemy liczyć na ciągły wynajem innych Fordów Fiesta WRC. W Rajdzie Monte Carlo będą ich 3 za sprawą Pontusa Tidemanda. Szwed wybiera się także na Rajd Szwecji, na który M-Sport ma jeszcze dwóch innych klientów.
Według aktualizowanej na bieżąco listy zgłoszeń na oficjalnej stronie Rajdu Szwecji, z najnowszych Fiest WRC skorzysta aż 5 kierowców. Jednym z nich jest Lorenzo Bertelli. Syn Miucci Prady wybrał nawet stały numer startowy w WRC (37), co może zwiastować większą liczbę startów Włocha. Jego najlepszym osiągnięciem w WRC pozostaje 8. miejsce w Rajdzie Meksyku 2016, za kierownicą Forda Fiesty RS WRC.
Comeback do samochodu WRC w mistrzostwach świata zaliczy także Janne Tuohino (zgłoszony prywatnie świeżo zakupioną, nie wynajmowaną Fiestą WRC w specyfikacji 2019). 43-latek ma na koncie 2 występy w fabrycznym zespole Forda. Fin prowadził Focusa WRC’03 w Rajdzie Szwecji 2004, gdzie zajął 4. miejsce (najlepszy wynik w karierze) i tego samego roku Focusa WRC’04 w Rajdzie Finlandii. W kolejnym sezonie reprezentował fabryczny zespół Skody w 7 rundach, ale Fabią WRC nie zdołał zdobyć żadnych punktów.
W Rajdzie Szwecji M-Sport będzie obsługiwał łącznie 7 samochodów. Tym ostatnimi będą Ford Fiesta R5 dla Łukasz Pieniążka i Gusa Greensmitha, którzy pojadą w WRC 2 Pro. Polak i Brytyjczyk (drugi kierowca M-Sportu na WRC 2 Pro – przyp. red.) także wnoszą budżet do zespołu Malcolma Wilsona. Jak widać, finansowo może to nie być tak chudy rok dla zespołu z Kumbrii jak zapowiadano.