Oświadczenie przedstawia jednak kulisy rozwiązania współpracy z popularnym Colinem, który nie wywiązał się ze swoich zobowiązań. Jak wyjaśnił nam rzecznik zespołu GO+ Cars, Jakub Brzeziński nie posiadał żadnej umowy sponsorskiej, ale ekipa zgodziła się udzielić mu wsparcia swoją marką, ponieważ nie mógł znaleźć żadnego zespołu, który umożliwiłby mu starty w sezonie 2018.
Według GO+ Cars, 32-letni kierowca podjął próbę zmiany zawodnika zgłaszającego przez system PZM Inside, aby zarządzać swoim zgłoszeniem, np. w sprawie zmiany samochodu. GO+ Cars przekazało nam, że zawodnik do końca zwodził litewską stajnię Proracing, co spowodowało, że firma nie wynajęła nikomu dotychczas używanej Skody Fabii R5, co naraziło ją na straty.
Oświadczenie rzecznika zespołu GO+ Cars: Niniejszym oświadczamy, że kierowca Jakub Brzeziński pomimo wielokrotnych wezwań do regulowania zobowiązań wobec zespołu i podmiotów, za które GO+Cars gwarantowało jego zobowiązania nie podjął żadnych pozytywnych działań, zdecydował się natomiast na działania eskalujące te problemy.
Na każdym etapie rozwoju kariery sportowej mógł liczyć na wsparcie naszego zespołu. Do ostatnich dni przed Rajdem Polski były mu składane różne propozycje pomagające rozwiązać – stawiające Go niewątpliwie w trudnej sytuacji – sprawy. Zamiast tego Jakub Brzeziński podjął próbę niezgodnego z regulaminem i procedurami działania zmierzające do zmiany zgłoszenia zawodnika bez wiedzy i zgody GO+Cars. Próby te zostały dostrzeżone i uniemożliwione przez organizatora (dziękujemy za to Dyrekcji Rajdu). Pomimo tak niegodnych działań, zespół GO+Cars nie zamierza zablokować jego startu w RP, mając na uwadze dobro polskiego motosportu, a nade wszystko kibiców.
Niniejszym oświadczamy, że firma GO+ Cars nie odpowiada za jakiekolwiek zobowiązania materialne i niematerialne Jakuba Brzezińskiego i nie będzie uznawała żadnych ewentualnych roszczeń wywołanych Jego działaniem lub zaniechaniem.
Oświadczenie powyższe jest jedynym i ostatecznym.
W obliczu działań Brzezińskiego, GO+ Cars zdecydowało się zakończyć współpracę przed 6. rundą RSMP, Rally Elektrenai. W efekcie popularny Colin nie pojawił na starcie na Litwie. Mimo tego, kierowca z Poznania poinformował, że wraz z nowymi partnerami zebrał budżet na start w Rajdzie Polski, ale nie dotychczasową Skodą Fabią R5 z Proracing.
W parku serwisowym Rajdu Polski pod namiotem ekipy Rallytechnology pojawił się wczoraj Ford Fiesta R5 bez oklejenia, z nazwiskami Brzeziński/Kozdroń. W ciągu dnia mówiło się o tym, że zespół GO+ Cars może wycofać zgłoszenie lidera punktacji.
Jakub Brzeziński i Kamil Kozdroń prowadzą w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski z 28-punktową przewagą nad Grzegorzem Grzybem oraz 50-punktowym zapasem nad Mikołajem Marczykiem z Szymonem Gospodarczykiem. Żeby nie martwić się o pozycje rywali, Brzeziński musi zająć przynajmniej trzecie miejsce.