Okazuje się, że Belg, jak i inne załogi domagały się zmian w zarządzaniu teamem. Michel Nandan uchodził za mało stanowczego, którego decyzje były spóźnione. Francuski inżynier był w pewnym sensie przeciwieństwem charyzmatycznego Malcolma Wilsona, który doprowadził Sebastiena Ogiera do kolejnych dwóch tytułów mistrza świata.
Thierry Neuville: Ja i mój pilot Nicolas [Gilsoul] oraz, co nie jest tajemnicą, inni koledzy zespołowi naciskaliśmy na pewne zmiany. Głównym powodem była chęć bycia bardziej konkurencyjnymi w przeciągu całego sezonu. To teraz się dzieje poprzez dołączenie Andrei [Adamo] zastępującego Michela [Nandana], jak i przez inne rzeczy. Myślę, że to wszystko jest również ważne dla motywacji naszego zespołu. Jestem w pełni przekonany, pokładając pełne zaufanie do Andrei, że poprawimy co konieczne i szybko staniemy się konkurencyjni.
Od 2 stycznia obowiązki szefa Hyundai Shell Mobis World Rally Team przejął Andrea Adamo. Wcześniej Włoch zarządzał programami klienckimi w rajdach i wyścigach (francuski M Racing-YMR korzystający z Hyundaia i30 N TCR zdobył mistrzostwo zespołów w WTCR – przyp. red.). Włodarze koreańskiej marki wierzą, że menedżer przyczyni się do triumfu Hyundaia w WRC.