31-latek nie może komentować żadnych doniesień. Według dziennikarzy Parc Ferme, Mads może utrzymać się w strukturach fabrycznego zespołu Citroena. Jednak bez budżetu sponsorskiego ekipa z Werslau może mu zaproponować jedynie starty za kierownicą Citroena C3 R5 w wybranych rundach WRC 2 Pro.
Do nowych mistrzostw towarzyszących serialowi WRC, Citroen potwierdził na razie jedynie asfaltowego mistrza Francji, Yoanna Bonato na Rajd Monte Carlo. Ostberg miałby otrzymać C3 R5 na Rajd Szwecji. W ramach przygotowań Mads pojawi się na inauguracji mistrzostw Norwegii, Sigalsrally (19 stycznia). Zdobywca 18 podiów w WRC dosiądzie N-grupowego Subaru Impreza WRX STi N14. – Chcę już zacząć sezon i nabrać kilometrów przed Szwecją – wymownie powiedział Ostberg.
Drugą opcją są starty Volkswagenem Polo R5. Niewiele jednak wiadomo o możliwościach takiego rozwiązania. Najbardziej prawdopodobne są prywatne starty w WRC 2, ale wciąż nie wiadomo, czy Volkswagen Motorsport nie wystawi oficjalnego zespołu w WRC 2 Pro po wyjściu z Rallycrossowych Mistrzostw Świata (kierowca VW, Petter Solberg zapowiedział powrót do rajdów).