Które samochody elektryczne tracą najbardziej na zasięgu w warunkach zimowych? Poznaj wyniki testu

Akumulatory w samochodach elektrycznych najlepiej się sprawują, kiedy na zewnątrz jest temperatura wynosząca pomiędzy 20 a 40 stopnia Celsjusza. Wówczas akumulator najlepiej oddaje energię i ma największą pojemność. Zimą oczywiście takie temperatury są niemożliwe, co jest pewnym problemem dla tego typu samochodów. Jak zatem wygląda zasięg poszczególnych samochodów podczas niekorzystnych warunków atmosferycznych?
Specjaliści z ADAC postanowili przyjrzeć się siedmiu różnym samochodom i sprawdzili, które auta najlepiej poradzą sobie podczas trudnych warunków pogodowych. Testy zostały przeprowadzone w identycznych warunkach pomiarowych, aby zagwarantować jak najbardziej wiarygodne pomiary w tej sprawie.
Jakie auta najlepiej poradziły sobie w testach?

Jesteście ciekawi, które auta najlepiej poradziły sobie w tym teście podczas przeprowadzanych pomiarów? Liderem zestawienia okazał się samochód Fiat 500e, który poradził sobie najlepiej podczas testów. Drugie miejsce przypadło modelowi Renault Zoe, a lokatę na najniższym stopniu podium zajął model Hyundai Kona Electric. Kolejne lokaty zajęły modele Ford Mustang Mach-E, Lexus UX300e, Nissan Leaf i VW ID.3. Spodziewaliście się takich wyników zaskoczenia czy jesteście zdziwieni takimi rezultatami? Dajcie nam znać w komentarzach!