Projekt zakłada m.in. inteligentną nawigację, która podpowie nam o utrudnieniach w ruchu, czy też asystenta, który znajdzie dla nas miejsce parkingowe.
Luca de Meo : Celem SEAT-a jest zdobycie pozycji lidera w zakresie usług „connected car”, dlatego dziś tworzymy pełny cyfrowy ekosystem. Z jego pomocą nasza marka stara się rozwijać i udoskonalać doświadczenia kierowców. Technologie, które dzisiaj przedstawiamy, pojawią się w naszych modelach już w 2018 rok.
Dzięki technologiom hiszpańskiej marki kierowca będzie mógł otworzyć maila, bądź też sprawdzić co ciekawego dzieje się w mediach społecznościowych w zupełnie bezpieczny dla siebie i otoczenia sposób. Inteligentny asystent pomoże nam w wyborze sklepu, czy restauracji a także zadba o to, żebyśmy nie spóźnili się na żadne spotkanie.
Zanim jednak te funkcje pojawią się w samochodach, SEAT oferuje urządzenie Donegle. Z jego pomocą użytkownicy aut będą mogli zapoznać się z częścią rozwiązań, które wejdą na stałe jako część tzw. ,,connected cars”. SEAT Donegle dostępny będzie już w drugiej połowie roku.