Wszyscy uczestnicy konkurs „Renault. Passion for Design & Innovation” postawili na futurystyczne kształty oraz niskie opory aerodynamiczne. Teraz czekają oni na opinie Anthony’ego Lo, Dyrektora Designu Zewnętrznego Renault, który wyłoni trzy najlepsze prace. Wam któraś z niżej prezentowanych przypada do gustu?
![fot. Renault](http://wrc.net.pl/wp-content/uploads/2016/07/z20391589IHProjekt-Michal-Ptak.jpg)
Tenemes Michała Ptaka jest niezwykle elegancji. Przednie wloty powietrza mają dbać o przyczepność, a maska i kabina na jednym poziomie mają zwiększać wrażenie prędkości. Auto ma półprzeźroczyste drzwi rozsuwane na boki.
![fot. Renault](http://wrc.net.pl/wp-content/uploads/2016/07/z20391590IHProjekt-Daniel-Platek.jpg)
ART DECO to projekt Daniela Płatka, którego wizja przedstawia autonomiczny samochód elektryczny. Sportowa sylwetka nawiązuje do aut z lat 30. ubiegłego wieku i wyposażona jest w sportowy dach i drzwi otwierane na boki. Wewnątrz 4 osoby siedzą na przeciw siebie.
![fot. Renault](http://wrc.net.pl/wp-content/uploads/2016/07/z20391591IHProjekt-Ryszard-Szymanski.jpg)
Concorde to śmiały projekt Ryszarda Szymańskiego, którego konstrukcja miałaby powstać z grafenu. Auto nie ma pasów bezpieczeństwa i poduszek powietrznych, gdyż zastępuje je system eliminujący przeciążenia. Maszyna jest napędzana plazmowym generatorem energii, więc ma nieograniczony zasięg. Nadwozie jest bardzo aerodynamiczne, a w dodatku potrafi zmieniać swój kolor.
![fot. Renault](http://wrc.net.pl/wp-content/uploads/2016/07/z20391607IHProjekt-Daniel-Czyszczon.jpg)
Avame przygotowane przez Daniela Czyszczonia znacznie różni się od innych projektów. Zamiast na odważnym designie skupia się on na kwestii spędzania czasu w podróży. Auto jest całkowicie samodzielne, dzięki czemu może bawić się z dziećmi lub pracować. Kabina zawiera cztery fotele oraz niezliczoną ilość wyświetlaczy.
![fot. Renault](http://wrc.net.pl/wp-content/uploads/2016/07/z20391608IHProjekt-Konrad-Cholewka.jpg)
Liberta Konrada Cholewki to kolejny sportowy projekt. Auto stawia na aerodynamikę, która ma poprawiać przepływ powietrza. Niskie osadzenie na bardzo dużych kołach dodaje jej charakteru, a sama sylwetka, choć nowoczesna, to nie jest jednak agresywna. We wnętrzu ustawienie foteli można definiować w dowolny sposób, a drzwi otwierają się od góry.