Załoga Automobilklubu Śląskiego o 9,9 sekundy wyprzedziła Tomasza Zbroję w Renault Clio oraz Gracjana Grelę w Hondzie, który uzupełnił podium. Na dalszych lokatach znaleźli się Tomasz Marek, Damian Kostka, który wygrał oba odciniki specjalne na ostatniej pętli oraz Szymon Żarłok.
Kluczowa dla losów rajdu okazałą się równa jazda, gdyż Różycki nie wygrał żadnego z odcinków specjalnych, jednak czterokrotnie udało mu się wchodzić do top 3 na danych oesach.
W Klasie RO Open N triumfowali Marek Nowak i Adam Grzelka jadący Lancerem Evo X, zaś klasę RO R wygrali Marcin Wrona i Łukasz Włoch w Oplu Adamie. Pośród gości w czterołapach najszybszymi okazali się Wiesław Ingram oraz Magdalena Lukas-Jurkowski, którzy finiszowali 6,3 sekundy przed Markiem Dudzińskim i Danielem Dymurskim. Podium uzupełnił Lubiak, który co prawda był najszybszy na każdym z oesów, jednak otrzymał kare za spóźnienie się na pierwszy serwis. W gościnnej ośce najlepsi byli zaś Rafał Kręcioch i Marcin Szeja, przed Jackiem Jureckim, który przegrał rajd z powodu 10 sekundowej kary. Top 3 uzupełnił Marcin Górny.
W HRSMP Robert Luty i Szymon Gurdziołek w Subaru Legacy 4WD Turbo bez problemów utrzymali się na czele podczas ostatniej pętli rajdu. Na ostatnim oesie na drugie miejsce w rajdzie przeskoczyli Artur Rowiński i Magdalena Tokarska w Audi Quattro A2. Podium uzupełnili Krzysztof Głowala i Mateusz Głowala w Mazda 323 GTX. Za ich plecami zaś znaleźli się Grzegorz Zych z Pawłem Duniewiczem w Oplu Astrze oraz Szymon Krajka pilotowany przez Bartosza Skalyczńskiego.
Tagi: Rajd Wisły, RSMŚL, HRSMP